Wymagane dokumenty
- Podanie
- Tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, umowa najmu).
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87 z 2001r. poz. 960 z późn. zm.).
Miejsce załatwiania sprawy
Wydział Spraw Obywatelskich-Ewidencja Ludności, pokój nr 11 .
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji wnosi się do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (Wójt Gminy) w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Zaświadczenia o wymeldowaniu
- wniosek o wydanie zaświadczenia o wymeldowaniu z miejsca pobytu stałego lub czasowego na terenie gminy,
- wniosek o wydanie zaświadczenia o braku zameldowania na terenie gminy,
- wnioski te są dostępne w Gminie, pokój nr 11 .
- Do wglądu - dokument potwierdzający tożsamość ( dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem).
Termin wydania zaświadczenia
Do 7 dni.
Opłaty skarbowe
- za wniosek - 5 zł,
- za zaświadczenie - 11zł,
- nie pobiera się opłat od zaświadczeń wydawanych do celów nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej, zdrowia, ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego.
Dodatkowe informacje (zaświadczenia)
- Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy (ewentualnie osobie posiadającej notarialne upoważnienie do otrzymania zaświadczenia).
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia