artykuł nr 6

Zawiadomienie o wyborze oferty


341/2/2010
Kodrąb, 2010-07-05


ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/2/2010. Nazwa zadania: Remont drogi gminnej Kolonia Rzejowice

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

DROMOST Spółka Jawna J.Łaska, M.Łaska, M.Łaska-Maćkowiak, 97-500 Radomsko Lipie 12B

Uzasadnienie wyboru: Oferta złożona przez DROMOST Spółka Jawna spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie jest sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych . Jedynym kryterium wyboru oferty była cena i jest to oferta o najniższej cenie

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-07-16.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------

Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
Adres Wykonawcy: 97-500 Radomsko ul. Reja 8
Cena oferty brutto: 81.707,27 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 95,41

Lp.: 2
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REZ-DROGPOL s.c.
Adres Wykonawcy: 42-244 Mstów, Jaskrów ul. Starowiejska 1
Cena oferty brutto: 97.844,02 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 79,68

Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: DROMOST Spółka Jawna
Adres Wykonawcy: 97-500 Radomsko Lipie 12B
Cena oferty brutto: 77.958,00 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 100


2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

____________________________________
Stanisław Jasiński


 

artykuł nr 7

Przetarg nieograniczony na przebudowę ulic Spółdzielczej i J.Klekowskiej oraz części W.Witosa w Kodrębie

Kodrąb, 2010-06-14

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/3/2010. Nazwa zadania: Przebudowa ulic Spółdzielczej i J. Klekowskiej oraz części ulicy W.Witosa w Kodrębie

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Kodrąb zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego   Gmina Kodrąb

Adres zamawiającego 22 lipca 7

Kod Miejscowość 97-512 Kodrąb

Telefon:   44 6819325

Faks:   44 6819325

adres strony internetowej www.bip.kodrab.akcessnet.net

adres poczty elektronicznej ugkodrab@op.pl

Godziny urzędowania:   7.30-15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

  www.bip.kodrab.akcessnet.net

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 24 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic Spółdzielczej i j.Klekowskiej oraz części ulicy W.Witosa w Kodrębie.

Zakres robót obejmuje:

- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  - 518 m,

- roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodem na odległość do 1 km - 2002,53 m3,

- formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami - 244,85 m3,

- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3085,69 m2,

- wykonanie warstwy odsączającej z zagęszczeniem mechanicznym o gr. 10 cm - 3085,69 m2,

- podbudowa z kruszywa łamanego ( warstwa dolna) gr. 15 cm - 3885,69 m2,

- podbudowa z kruszywa łamanego ( warstwa górna) gr. 8 cm - 3885,69 m2,

- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm - 3085,69 m2.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-05-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, potwierdzone referencjami

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

#82

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-06-29 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 14

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-06-29, o godz. 10.20

  w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 19 - sala konferencyjna

 

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

..............................

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

nie dotyczy

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 166580 -2010  Data zamieszczenia 14.06.2010 r.

 

 

 

____________________________________

Stanisław Jasiński

 

artykuł nr 8

Przetarg nieograniczony na remont drogi gminnej w Kolonii Rzejowice


 

Kodrąb, 2010-06-14

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/2/2010. Nazwa zadania: Remont drogi gminnej w Kolonii Rzejowice

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Kodrąb zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego   Gmina Kodrąb

Adres zamawiającego 22 lipca 7

Kod Miejscowość 97-512 Kodrąb

Telefon:   44 6819325

Faks:   44 6819325

adres strony internetowej www.bip.kodrab.akcessnet.net

adres poczty elektronicznej ugkodrab@op.pl

Godziny urzędowania:   7.30-15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

  www.bip.kodrab.akcessnet.net

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 24 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej w Kolonii Rzejowice.

Zakres robót obejmuje:

- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych  - 700 m,

- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym śr. grub. warstwy po zagęszczeniu do 5 cm  - 2500m2

- dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 mm  - 2500 m2.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2010-09-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, potwierdzone referencjami

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

#82

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-06-29 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 14

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-06-29, o godz. 10.10

  w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 19 - sala konferencyjna

 

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

..............................

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

nie dotyczy

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:  166510-2010 . Data zamieszczenia 14.06.2010 r.

 

 

 

____________________________________

Stanisław Jasiński

 

 

 

artykuł nr 9

Zawiadomienie o wyborze oferty


341/1/2010
Kodrąb, 2010-05-31


ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/1/2010. Nazwa zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zapolicach

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe "ELWOD" U.Błońska, E.Błońska, 25-900 Kielce Domaszewice 216

Uzasadnienie wyboru: Oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ELWOD spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie jest sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Jedynym kryterium wyboru oferty była cena i jest to oferta o najniższej cenie

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2010-06-11.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------

Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: REMBOR Sp. z o.o.
Adres Wykonawcy: 97-200 Tomaszów Maz. ul. Zawadzka 144
Cena oferty brutto: 2 618 863,70 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 70,41

Lp.: 3
Nazwa wykonawcy: PROBUD Jarosław Dąbrowski
Adres Wykonawcy: 97-500 Radomsko ul. Soplicy 19
Cena oferty brutto: 2 411 087,94 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 76,48

Lp.: 4
Nazwa wykonawcy: SKB Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Adres Wykonawcy: 97-500 Radomsko ul. Sucharskiego 49
Cena oferty brutto: 1 915 159,56 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 96,28

Lp.: 5
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ELWOD U.Błońska, E.Błońska
Adres Wykonawcy: 25-900 Kielce Domaszewice 216
Cena oferty brutto: 1 843 896,92 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 100,00

Lp.: 6
Nazwa wykonawcy: PHU RAD-BUD Włodzimierz Zimoch
Adres Wykonawcy: 97-500 RAdomsko ul. Krasickiego 107
Cena oferty brutto: 2 258 903,61 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 81,63

Lp.: 7
Nazwa wykonawcy: Firma BUDBOR Jacenty Borończyk
Adres Wykonawcy: 97-200 Tomaszów Maz. ul. Św. Antoniego 116/120
Cena oferty brutto: 1 909 236,56 zł
Liczba pkt. w kryterium cena: 96,58


2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:


W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------

Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: Zakład Transportowo-Handlowo-Usługowy Stanisław Krupinski
Adres Wykonawcy: 42-263 Wrzosowa Ul. Wesola 13
Nr zadania:
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: Do oferty nie załączono parafowanego wzoru umowy - załącznik nr 5, który wymagany jest postanowieniami pkt VI.A Specyfikacji istonych warunków zamówienia.
Uzasadnienie prawne odrzucenia: Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 Zamawiajacy odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 


3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

 

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.


Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm)

____________________________________
Stanisław Jasiński


 

artykuł nr 10

Przetarg nieograniczony na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Zapolicach

 

Kodrąb, 2010-05-04

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/1/2010. Nazwa zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zapolicach

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Gmina Kodrąb zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego   Gmina Kodrąb

Adres zamawiającego 22 lipca 7

Kod Miejscowość 97-512 Kodrąb

Telefon:   44 6819325

Faks:   44 6819325

adres strony internetowej www.bip.kodrab.akcessnet.net

adres poczty elektronicznej ugkodrab@op.pl

Godziny urzędowania:   7.30-15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

  www.bip.kodrab.akcessnet.net

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr 24 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w Zapolicach.

Zakres robót obejmuje:

- roboty ziemne,

- roboty instalacyjne – kanalizacja grawitacyjna,

- roboty instalacyjne – kanalizacja ciśnieniowa – kanał tłoczny,

- roboty instalacyjne – przykanaliki,

- pompownię ścieków,

- roboty geodezyjne.

Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45231300-8 Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-05-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - tym okresie, potwierdzone referencjami

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

#82

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2010-05-19 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 14

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-05-19, o godz. 10.15

  w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy w Kodrębie

ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 19 - sala konferencyjna

 

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

nie dotyczy

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 121826-2010. Data zamieszczenia 2010-05-04

 

 

 

____________________________________

Stanisław Jasiński