artykuł nr 21

Przetarg na działkę nr. 133 położoną w Smotryszowie.

O G Ł O S Z E N I E

 

Wójt Gminy Kodrąb na podstawie art. 28 ust.1 i 2, art.37 ust.1, art.38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 z póź. zm. ) oraz § 6 i § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości  (Dz. U. z 2004r. Nr 207,poz.2108), podaje do publicznej wiadomości że ogłasza drugi  przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej  położonej w obrębie Smotryszów , na terenie gminy Kodrąb.

 

 Sprzedażą objęta jest nieruchomość zabudowana,  położona w obrębie Smotryszów    , oznaczona w ewidencji gruntów numerem działki 133 , o pow. 0,51 ha  .

Opis nieruchomości : nieruchomość zabudowana  budynkiem gospodarczym , murowanym , który od wielu lat stoi pusty. Niewielka  część budynku gospodarczego (5,8 m  x  4,6 m) znajdującego się na sąsiedniej działce, oznaczonej  w ewidencji Nr 134 zachodzi na działkę Nr 133.

Przedmiotowa nieruchomość   ma urządzoną Księgę Wieczystą Nr 75616, prowadzoną w Sądzie Rejonowym w Radomsku  .

 Gmina Kodrąb nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla w/w nieruchomości . Plan ogólny zagospodarowania przestrzennego Gminy Kodrąb utracił ważność z dniem 31.12.2003r. 

Zgodnie ze studium uwarunkowań i  kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kodrąb w/w nieruchomość znajduje się w terenach rolniczej przestrzeni produkcyjnej.

Z wypisu z rejestru gruntów , wydanego przez Starostwo Powiatowe w Radomsku z dnia 09.03.2006r. wynika ,że  działka Nr 133, położona w Smotryszowie   zawiera 0, 51 ha powierzchni , są to grunty orne R-V- 0,51 ha . 

Szczegółowe  informacje  dotyczące w/w nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Kodrąb ( pokój Nr 22).

 

Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 18  września    2006r. , o godz. 830  w siedzibie Urzędu Gminy Kodrąb ( pokój Nr 19 ).

Cena wywoławcza  nieruchomości  wynosi  6.800,00 zł , o wysokości  postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym ,  że   minimalne postąpienie nie może  wynosić mniej niż    300,00 zł .

 

Sprzedaż  zwolniona jest z podatku VAT (art.43 ust.1 pkt 2, ust.2 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług Dz. U. z 2004r.  Nr 54, poz.535 z póź.zm.) .

Cena nieruchomości ustalona w przetargu płatna jest w całości przed podpisaniem umowy w formie aktu notarialnego.  Koszty notarialne ponosi nabywca.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie  wadium oraz okazanie Komisji Przetargowej:

-         dowodu wpłaty wadium ,

-         dowodu tożsamości – w przypadku osób fizycznych,

-         aktualnego wypisu z właściwego  Rejestru Sądowego , stosownych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisowi do rejestru.

Aktualność wypisu z rejestru winna być potwierdzona w sądzie w okresie 3 miesięcy  przed datą przetargu.

 

Wadium   należy  wnieść gotówką w kwocie  700,00 zł     najpóźniej  do dnia  11września   2006r./włącznie/ w kasie Urzędu Gminy lub na konto  Urzędu Gminy Kodrąb Nr 58 8980 0009 2002 0012 8720 0003 prowadzone w Banku Spółdzielczym w Kodrębie.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Gminy Kodrąb .

 

Osoby , o których mowa w art.2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o zaliczaniu na poczet ceny sprzedaży albo opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego (Dz. U. z 2004 r Nr 6, poz.39) , zwalnia się z obowiązku wniesienia wadium, w wyznaczonym w ogłoszeniu terminie, jeżeli zgłoszą uczestnictwo w przetargu, przedstawią oryginał zaświadczenia lub decyzji potwierdzającej prawo do zaliczenia wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego oraz złożą pisemne zobowiązanie do uiszczenia kwoty równej wysokości wadium ustalonego w razie uchylenia się od zawarcia umowy.

Wadium wpłacone przez uczestnika , który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet nabycia , zaś pozostałym uczestnikom zwrócone po zakończeniu przetargu.

W przypadku uchylenia się przez osobę ,która wygra przetarg od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz gminy.

 

Osoby biorące udział w przetargu winny zapoznać się z przedmiotem przetargu przed jego rozpoczęciem, gdyż granice nabywanej nieruchomości nie będą wznawiane geodezyjnie na koszt Gminy. Sprzedaż nieruchomości następuje wg danych ewidencyjnych.

 

Osoba, która wygra przetarg winna przedłożyć niżej wymienione dowody, które są niezbędne przy zawarciu umowy sprzedaży :

-         oświadczenie o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego poświadczone przez Wójta, - potwierdzenia posiadania kwalifikacji rolniczych (świadectwo lub dyplom ukończenia szkoły z uzyskanym tytułem zawodowym albo dyplom uzyskania tytułu zawodowego lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, lub oświadczenie ,że osobiście prowadzi gospodarstwo rolne lub pracował w gospodarstwie rolnym przez okres co najmniej 5 lat poświadczone przez Wójta,

-          oświadczenie o położeniu i powierzchni użytków rolnych posiadanego gospodarstwa rolnego, poświadczone przez Wójta,

-         dokument określający  zameldowanie na pobyt stały

albo

-         oświadczenie , że nie spełnia warunków określonych w art.5 i art.6 ustawy z dnia 11.04.2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego ( Dz.U. Nr 64, poz.592). W oświadczeniu tym należy podać łączną powierzchnię i miejsce położenia nieruchomości rolnych, których nabywca jest właścicielem lub dzierżawcą.

 

W przypadku nie spełnienia warunków określonych w art.3 ust.7 , art.5 i art.6 w/w ustawy przez osobę, która wygra przetarg z mocy ustawy Agencji Nieruchomości Rolnej przysługuje prawo pierwokupu nieruchomości objętej przetargiem.

 

Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego unieważnienie w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn .

 

 Kodrąb, 16.08.2006r. 

artykuł nr 22

Przetarg na działkę nr 208/1 położoną w Dmeninie.

O G Ł O S Z E N I E

Wójt Gminy Kodrąb na podstawie art. 28 ust.1 i 2, art.37 ust.1, art.38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 z późn. zm. ) oraz § 6 i § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. Nr 207, poz.2108 ) podaje do publicznej wiadomości , że ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej  w obrębie  Dmenin   na terenie gminy Kodrąb.

Sprzedażą objęta jest   nieruchomość  niezabudowana  , położona w obrębie Dmenin  , oznaczona w ewidencji gruntów Nr działki  208/1 o pow. 0,49  ha. Nieruchomość  nie posiada dostępu do drogi publicznej.

Przedmiotowa nieruchomość nie  ma urządzonej Księgi Wieczystej.

Gmina Kodrąb nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla w/w nieruchomości . Plan ogólny zagospodarowania przestrzennego Gminy Kodrąb utracił ważność z dniem 31.12.2003r.

Zgodnie ze studium  uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  gminy Kodrąb w/w nieruchomość  znajduje się w terenach  rolniczej przestrzeni produkcyjnej .

 Z wypisu i wyrysu , wydanego przez Starostwo  Powiatowe w Radomsku z dnia 02.06.2006r.  wynika , że działka  Nr 208/1 , położona w Dmeninie   zawiera  0,49  ha powierzchni i oznaczona jest jako grunty orne R-IVb-0,18 ha, R-V-0,31 ha .

 

Szczegółowe informacje dotyczące w/w nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Kodrąb ( pokój Nr 22).

Powyższa nieruchomość  jest wolna od obciążeń i zobowiązań na rzecz osób trzecich.

Sprzedaż zwolniona jest z podatku  VAT (art.43 ust.1 pkt 9 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

Przetarg ustny nieograniczony    odbędzie  się w dniu  18 września   2006r., o godz. 13 00 w siedzibie Urzędu Gminy Kodrąb     ( pokój    Nr 19 ).

Cena wywoławcza w/w nieruchomości wynosi 2.200,00 zł , o wysokości  postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym, że minimalne postąpienie nie może wynosić mniej niż  150,00 zł.

Cena nieruchomości ustalona w przetargu płatna jest w całości przed podpisaniem umowy w formie aktu notarialnego. Koszty notarialne ponosi nabywca.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie  wadium oraz okazanie Komisji Przetargowej:

-         dowodu wpłaty wadium ,

-         dowodu tożsamości – w przypadku osób fizycznych,

-         aktualnego wypisu z właściwego  Rejestru Sądowego , stosownych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisowi do rejestru.

Aktualność wypisu z rejestru winna być potwierdzona w sądzie w okresie 3 miesięcy  przed datą przetargu.

Wadium   należy  wnieść gotówką w wysokości 220,00 zł  najpóźniej  do dnia 11 września    2006r. (włącznie)  w kasie Urzędu Gminy lub na konto  Urzędu Gminy Kodrąb Nr 58 8980 0009 2002 0012 8720 0003 prowadzone w Banku Spółdzielczym w Kodrębie.

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Gminy Kodrąb .

Osoby , o których mowa w art.2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o zaliczaniu na poczet ceny sprzedaży albo opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego (Dz. U. z 2004 r Nr 6, poz.39) , zwalnia się z obowiązku wniesienia wadium, w wyznaczonym w ogłoszeniu terminie, jeżeli zgłoszą uczestnictwo w przetargu, przedstawią oryginał zaświadczenia lub decyzji potwierdzającej prawo do zaliczenia wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego oraz złożą pisemne zobowiązanie do uiszczenia kwoty równej wysokości wadium ustalonego w razie uchylenia się od zawarcia umowy.

Wadium wpłacone przez uczestnika , który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet nabycia , zaś pozostałym uczestnikom zwrócone po zakończeniu przetargu.

W przypadku uchylenia się przez osobę ,która wygra przetarg od zawarcia umowy notarialnej , wadium przepada na rzecz gminy.

Osoby biorące udział w przetargu winny zapoznać się z przedmiotem przetargu przed jego rozpoczęciem, gdyż granice nabywanej nieruchomości nie będą wznawiane geodezyjnie na koszt Gminy. Sprzedaż nieruchomości następuje wg danych ewidencyjnych.

Osoba, która wygra przetarg winna przedłożyć niżej wymienione dowody, które są niezbędne przy zawarciu umowy sprzedaży :

-         oświadczenie o osobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego poświadczone przez Wójta,

-          potwierdzenia posiadania kwalifikacji rolniczych (świadectwo lub dyplom ukończenia szkoły z uzyskanym tytułem zawodowym albo dyplom uzyskania tytułu zawodowego lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, lub oświadczenie ,że osobiście prowadzi gospodarstwo rolne lub pracował w gospodarstwie rolnym przez okres co najmniej 5 lat poświadczone przez Wójta),

-         oświadczenie o powierzchni użytków rolnych posiadanego gospodarstwa rolnego, poświadczone przez Wójta,

albo

-         oświadczenie , że nie spełnia warunków określonych w art.5 i art.6 ustawy z dnia 11.04.2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego ( Dz. U. Nr 64, poz.592). W oświadczeniu tym należy podać łączną powierzchnię i miejsce położenia nieruchomości rolnych, których nabywca jest właścicielem lub dzierżawcą.

 

W przypadku nie spełnienia warunków określonych w art. 3 ust.7, art.5 i art.6 w/w ustawy przez osobę, która wygra przetarg z mocy ustawy Agencji Nieruchomości Rolnej przysługuje prawo pierwokupu nieruchomości objętej przetargiem.

Zastrzega się prawo odwołania przetargu lub jego  unieważnienie w przypadku zaistnienia uzasadnionych przyczyn. 

 

 Kodrąb,  dnia 16 sierpnia     2006r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

artykuł nr 23

Ogłoszenie o wyborze oferty

341/4/2006

Kodrąb, 2006-07-24

PKO BP SA Centrum Korporacyjne w Bełchatowie

ul. Wojska Polskiego 65

97-400 Bełchatów

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Gmina Kodrąb informuje, że w postępowaniu o zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na świadczenie usługi w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 400 000 PLN na pokrycie wydatków oświaty  wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalny Oddział Korporacyjny w Łodzi Centrum Korporacyjne w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów ul. Wojska Polskiego 65

Uzasadnienie wyboru: Oferta banku PKO BP SA Centrum Korporacyjne w Bełchatowie to jedyna oferta, która wpłynęła do zamawiającego. Oferta ta spełnia wymagania zawarte w SIWZ , nie jest sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający posiada środki przeznaczone na realizację zamówienia.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

_______________________________

(imię i nazwisko)

podpis przedstawiciela zamawiającego

artykuł nr 24

Przetarg - Oświata kredyt

341/4/2006

Kodrąb, 2006-07-06

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa  

nazwa zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na świadczenie usługi w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 PLN na pokrycie wydatków oświaty.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Kodrąb

ul. 22 Lipca 7

97-512 Kodrąb

www.kodrab.akcessnet.net

ugkodrab@op.pl

Godziny urzędowania 7:30 -15:30

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony

3)     Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: sposób uzyskania       Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych            warunków zamówienia: www.kodrab.akcessnet.net

 

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na świadczenie usługi w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000PLN na pokrycie wydatków oświaty:

- czas spłaty kredytu do 31.12 2007 r. w ratach miesięcznych począwszy od dnia 01.01.2007r. - zasady oprocentowania w stosunku rocznym oparte na bazie stawki WIBOR ustalone w oparciu o 3 miesięczne depozyty złotówkowe na rynku międzybankowym (WIBOR 3M) i obliczone jako średnia z 10 ostatnich notowań miesiąca kalendarzowego poprzedzającego dzień uruchomienia kredytu powiększone o marżę banku,

- dyspozycja środków jednorazowo do dnia 5.08.2006r.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień: 66130000-0                            

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

6) Termin wykonania zamówienia:

    5 sierpnia 2006r. 

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, oraz spełniają wymogi określone w SIWZ

8) Informacja na temat wadium:

   nie dotyczy

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

---------------------------------------------------------------------------

| Nazwa kryterium                                                |Waga    |

---------------------------------------------------------------------------

|koszt (wysokość) oprocentowania                           |90      |

---------------------------------------------------------------------------

|koszt (wysokość ) prowizji                                      |10      |

---------------------------------------------------------------------------

10) miejsce i termin składania ofert:

    w siedzibie zamawiającego Gmina Kodrąb

ul. 22 Lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 14

 

do dnia 2006-07-20 do godz. 10:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

  w siedzibie zamawiającego Gmina Kodrąb

ul. 22 Lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój - sala konferencyjnej

dnia 2006-07-20 o godz. 10:15.

                         

12) termin związania ofertą

okres 30 dni , tj. do dnia 2006-08-19

                          

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

      nie dotyczy

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

adres strony internetowej - nie dotyczy

13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej - nie dotyczy

adres strony internetowej - nie dotyczy

____________________________________

Gmina Kodrąb

Numer sprawy: 341/4/2006

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

Nazwa zamówienia publicznego:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na świadczenie usługi w zakesie udzielenia kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 PLN na pokycie wydatków oświaty.

I. Nazwa (firma) oraz adres Zamawiającego

Gmina Kodrąb

ul. 22 Lipca 7

97-512 Kodrąb

www.kodrab.akcessnet.net.

ugkodrab@op.pl

Godziny urzędowania 7:30 -15:30

II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o zamówienie publicznego prowadzone jest w trybie przetargu: nieograniczonego o wartości: poniżej 60 000 euro.

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. podstawa prawna oraz art. podstawa prawna ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p. zm).

III. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dotyczy:

Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na świadczenie usługi w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000PLN na pokrycie wydatków oświaty:

- czas spłaty kredytu do 31.12 2007 r. w ratach miesięcznych począwszy od dnia 01.01.2007r. ,

- zasady oprocentowania w stosunku rocznym oparte na bazie stawki WIBOR ustalone w oparciu o 3 miesięczne depozyty złotówkowe na rynku międzybankowym (WIBOR 3M) i obliczone jako średnia z 10 ostatnich notowań miesiąca kalendarzowego poprzedzającego dzień uruchomienia kredytu powiększone o marżę banku,

- dyspozycja środków jednorazowo do dnia 5.08.2006r.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

66130000-0  Usługi udzielenia kredytu

 

IV. Termin wykonania zamówienia

    5 sierpnia 2006 r.

 

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

1.1       Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 

1.2       Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;  

1.3       Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

1.4       Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który:

     - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,

     - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

     - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

     - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

     - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

   - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

    - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

    - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

    - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,

   - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,

   - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

   - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:

   - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1

   - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

   - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,

   - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej „zamówieniem", 

   - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2

 

B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

   -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio.

C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 [x]   - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w …. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:

adres (firma): Urzad Gminy Kodrąb

ul. 22 lipca 7 97-512 Kodrąb

 

    Zamawiający nie dopuszcza porozumiewanie się faksem lub drogą elektroniczną.

2. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

stanowisko:      inspektor ds. zamówień publicznych

imię i nazwisko Lidia Sznelińska

tel.                               0 44  6819325

fax.                              0 44 6819325 wew. 46

            w godz. pomiędzy 7.30 a 15.30          

           

3 . Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło:

   do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

    Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami

4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wyko­nawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

7. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wszelkie prawa i zobowiązania wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.

VIII. Wymagania dotyczące wadium

1. Wadium.

   Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Termin związania ofertą

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert, tj. do dnia 2006-08-19

X. Opis sposobu przygotowania oferty

A. Przygotowanie oferty

1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

4) Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.

5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.

8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

 

B. Oferta wspólna

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki:

1. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.

2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do oferty

3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 [x]   Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań

 [x]   W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określo9nego na wykonanie

XI. Miejsce oraz termin składania ofert.

1. Ofertę należy przesłać / złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie na adres zamawiającego:

   w siedzibie zamawiającego Gmina Kodrąb

Ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój nr 14

do dnia 2006-07-20 do godz. 10:00

2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:

 [o]   siedziby zamawiającego Gmina Kodrąb

Ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

3 Oznakowane oferty następujące: Oferta na udzielenie kredytu na pokrycie wydatków oświaty

4. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.

5. Miejsce otwarcia ofert:

    w siedzibie zamawiającego Gmina Kodrąb

Ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

Pokój - sala konferencyjna

dnia 2006-07-20 o godz. 10:15

6. Sesja otwarcia ofert

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także termin wykonania zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności

XII. Opis sposobu obliczenia ceny

 [x]   Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

 [x]   Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia / oferowanych części zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

 [x]   Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen, 

 [x]   Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

 

XIII. Kryteria oceny oferty

1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

1.1       oferta, co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,

1.2       z ilości i treści złożonych dokumentów wynika, że wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją,

1.3       złożone oświadczenia, dokumenty, zaświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,

1.4       oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,

1.5       wniesiono poprawnie wadium,

1.6       wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium,

3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli:

---------------------------------------------------------------------------

| Nazwa kryterium                                                |Waga    |

---------------------------------------------------------------------------

|koszt (wysokość) oprocentowania                          |90      |

---------------------------------------------------------------------------

|koszt (wysokość) prowizji                                       |10      |

---------------------------------------------------------------------------

5. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w każdym kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.

6. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny należny podatek od towarów i usług zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa.

7. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.

3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie:

          zamieszczone w siedzibie Zamawiającego poprzez wywieszenie informacji na tablicy ogłoszeń, 

         zamieszczone na stronach internetowych zamawiającego,

5. Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną zawiadomieni niezwłocznie o dokonanym wyborze. W zawiadomieniu zamawiający poda:

6.        

     nazwę (firmę): nazwa firmy,

     adres wykonawcy: adres wykonawcy, którego ofertę wybrano,

     uzasadnienie wyboru: uzasadnienie

7. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.

XV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

     Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.

Postanowienia umowy zawarto w:

    projekcie umowy, który stanowi załącznik numer: 3

 

 

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1. Środki ochrony prawnej:

   protest 

 

przysługują wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przepisów ustawy.

2. Protest

Umotywowany protest wskazujący na oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, zawierający żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz uzasadnienie wniesienia protestu (okoliczności faktyczne i prawne) może być wniesiony w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

Szczegółowe informacje na temat: protestu, odwołania, skargi znajdują się w ustawie Prawo zamówień publicznych w Dziale VI Środki ochrony prawnej.

XVIII. Opis części zamówienia

   Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Określenie części zamówienia: nie dotyczy

XIX. Umowa ramowa

1. Umowa ramowa

 

    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 

XX. Zamówienia uzupełniające

   Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających 

XXI. Oferty wariantowe

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

XXII. Adres poczty elektronicznej, adres strony internetowej niezbędny do porozumiewania się drogą elektroniczna.

1. Adres poczty elektronicznej: nie dotyczy

2. Adres strony internetowej: www.kodrab.akcessnet.net

XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakim dopuszcza się prowadzenie rozliczeń z zamawiającym.

   Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych,

XXIV. Aukcja elektroniczna.

 

    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej,

XXV. Koszty udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

 

 

   Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,

XXVI. Ogłoszenia wyników przetargu

Wynik postępowania zostanie ogłoszony zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej: www.kodrab.akcessnet.net

Niezależnie od publikacji ww. informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o zawarciu umowy uczestniczący w postępowaniu wykonawcy zostaną zawiadomieni pisemnie.

XXVII. Postanowienia końcowe

Postanowienia końcowe

    Zasady udostępniania dokumentów

1. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu, wniosków po upływie terminu ich składania oraz ofert w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

2. Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

  zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty

 

   udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania

           

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

XXVIII. Załączniki

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Oświadczenie oferenta

Załącznik Nr 3 - Projekt umowy

Kodrąb, 2006-06-28

______________________________________

Podpis osoby uprawnionej

Załącznik nr 1

 

 

 

 

Formularz  ofertowy

 

 

 

 Dane dotyczące oferenta

 

 

Nazwa.....................................................................................................

Siedziba .................................................................................................

Nr telefonu/faks.....................................................................................

Nr NIP ..................................................................................................

Nr REGON ..........................................................................................

 

 

Dane dotyczące zamawiającego

 

Gmina Kodrąb

Ul. 22 lipca 7

97-512 Kodrąb

 

Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na zaciągnięcie przez Gminę Kodrąb kredytu długoterminowego złotowego w kwocie 400 000 PLN z przeznaczeniem na pokrycie wydatków oświaty  oferujemy wykonanie zamówienia w zakresie objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia w następujący sposób:

1.                         Wysokość pobranej prowizji wyrażona w złotych wynosi ................. zł (słownie: ........................................................................... ) tj. ........% kwoty kredytu. Prowizja płatna w terminie..................................

2.                         Oprocentowanie kredytu w okresie spłaty : zmienne, będące sumą stawki referencyjne WIBOR dla 3 miesięcznych depozytów złotówkowych liczoną jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy oraz marży ryzyka kredytowego w wysokości .......... %.

3.                         Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie : weksel in blanco wystawiony przez Gminę Kodrąb wraz z deklaracją wekslową.

Koszt ustanowienia zabezpieczenia kredytu wynosić będzie ................ 

(słownie :................................................................).

4.                         Splata  raty kapitału i odsetek : miesięcznie, ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od dnia 01.01.2007r., ostatnia rata płatna 31.12.2007r .

Oświadczamy , że zapoznaliśmy się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy zastrzeżeń.

Oświadczamy , że uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres wymieniony w specyfikacji.

 

 

Załączniki :

 

Wg specyfikacji

 

 

 

 

 

Data :........................................                                                  OFERENT

                                                                         

                                                 ................................................................

         

Załącznik nr 2

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE

Przedmiot zamówienia: Przetarg nieograniczony na usługę udzielenia kredytu w wysokości 400 000 PLN na pokrycie wydatków oświaty

Data:...............................................................................................................

Nazwa wykonawcy........................................................................................

Adres wykonawcy..........................................................................................

Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:

1.         Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.         Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.         Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.         Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.

 

______________________                         ________________________________

Imiona i nazwiska osób uprawnionych             Podpisy osób uprawnionych do

do reprezentowania Wykonawcy                                reprezentowania Wykonawcy

załącznik nr 3                UMOWA

                                 o kredyt na sfinansowanie bieżących wydatków oświaty

 

W dniu………………………….w Kodrębie pomiędzy:

Gminą Kodrąb z siedzibą w 97-512 Kodrąb, powiat radomszczański,

Zwaną dalej „Kredytobiorcą” , reprezentowaną przez:

 

1. Wójta Gminy-Stanisława Jasińskiego

a Bankiem ………………………………..z siedzibą w………………………………………...

zarejestrowanym w Sądzie……………………….w…………………pod numerem………….

w imieniu którego działają :

1………………………………………………………………………………………………….

2………………………………………………………………………………………………….

 

Zwanym dalej „Bankiem” została zawarta umowa następującej treści:

 

1. Bank udziela Kredytobiorcy na Jego wniosek z dnia………………………..i zgodnie

    z  rozstrzygniętym przetargiem nieograniczonym w dniu ……………………

    kredytu w kwocie 400 000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy 00/100) na okres

    od …………………………do …………………….. z przeznaczeniem na pokrycie

    wydatków oświaty na zasadach określonych w niniejszej umowie.

2. Bank stawia do dyspozycji Kredytobiorcy kredyt:

            -w dniu…………………w kwocie…………....zł do kwoty………………zł

            -w dniu…………………w kwocie……………zł do kwoty………………zł

    Kredyt będzie ewidencjonowany  na rachunku kredytowym  nr…………………….

3. Postawione do dyspozycji  Kredytobiorcy Środki określone w pkt 2 niniejszej

    umowy  zostaną uruchomione po spełnieniu następujących warunków :

   1)……………………………………………………………………………………………..

   2)……………………………………………………………………………………………..

4. Wykorzystanie kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji bezgotówkowych

    lub gotówkowych  podpisanych przez Kredytobiorcę, bądź osoby upoważnione,

    za   pośrednictwem rachunku………………………………………………………

    Nr……………………………………………………………………………………

5. Kredytobiorca zobowiązuje się do spłaty kredytu w następujących ratach  i terminach:

    -pierwsza rata kredytu płatna do dnia 31 stycznia 2007 roku w kwocie 37.000,00 zł

    (słownie złotych: trzydzieści siedem tysięcy 00/100)

    -kolejne raty w liczbie 11 (słownie: jedenaście ) płatne do końca każdego

    miesiąca kalendarzowego w okresie  od 28 lutego 2007 roku do dnia 31 grudnia

    2007 roku w kwocie 33.000,00 zł. ( słownie : trzydzieści trzy tysiący 00/100 )

    każda na   podstawie pisemnych dyspozycji bezgotówkowych Kredytobiorcy 

    bądź w wyniku wpłat gotówkowych na rachunek kredytowy Kredytobiorcy

    za pośrednictwem rachunku bankowego , o którym mowa w pkt 4 niniejszej umowy.

6. Kredyt jest oprocentowany według zmiennej stopy procentowej obowiązującej

    w okresach,  za które odsetki są naliczane , oparte na stawce WIBOR dla 3-miesięcznych

złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR  3M) wyliczonej jako średnia z 10 ostatnich notowań poprzedzających okres obrachunkowy, powiększonej o marżę Banku w wysokości …………………p.p.

Oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy kredytu wynosi……………………..% w stosunku rocznym.

Oprocentowanie kredytu obliczane jest według następującego wzoru:

 

                                               s

                                        -------   +   M                                                                              

         10

S-stopa notowań z 10 ostatnich dni miesiąca poprzedniego

M-marża Banku

Zmiana wysokości oprocentowania następuje w okresach miesięcznych począwszy od pierwszego dnia kalendarzowego miesiąca i jest uzależnione od stawek WIBOR 3M w miesiącu poprzednim.

Bank o wysokości oprocentowania kredytu pisemnie  zawiadamia Kredytobiorcę,

załączając wyliczenie stopy oprocentowania kredytu w danym miesiącu. Zawiadomienia o aktualnej wysokości oprocentowania kredytu stanowią integralną część niniejszej umowy.

 

7. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są w okresach miesięcznych i pobierane                                   przez Bank w dniu ostatnim każdego miesiąca począwszy od dnia …………….. roku w ciężar rachunku Kredytobiorcy, o którym mowa w pkt 4 niniejszej umowy lub w formie przyjęcia wpłaty od Kredytobiorcy .

8. Karencja w spłacie odsetek ustalona jest od dnia: „nie stosuje się”.

9. Kredytobiorca zobowiązuje się dokonać całkowitej spłaty kredytu wraz z odsetkami

     do dnia 31 grudnia 2007 roku.

10. Kredytobiorca zobowiązuje się do zapewnienia środków finansowych na rachunku,

      o  którym mowa w pkt 4 niniejszej umowy w wysokości należnych rat i odsetek

      w terminach płatności .

11. Za datę spłaty kredytu (raty kredytu) lub odsetek przyjmuje się dzień wpływu

      należności    do Banku .

12. Bank pobiera od Kredytobiorcy jednorazowo prowizję w wysokości…………………

      (słownie złotych:……………………………..) co stanowi…………% od kwoty

      przyznanego kredytu, określonego w pkt 1 niniejszej umowy , najpóźniej w

      dniu  uruchomienia kredytu.

      W przypadku nie wykorzystania kredytu prowizja nie jest zwracana.

13. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części.

14. Od kredytu nie spłaconego w terminach określonych w pkt 5 i 9 niniejszej umowy

      lub w oświadczeniu o wypowiedzeniu kredytu Bank będzie pobierał odsetki w   wysokości……% w stosunku rocznym, obowiązującej w okresach, za które

      odsetki są naliczane.

15. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu wraz z należnymi odsetkami stanowi:

      ……………………………………………………………………………………………

      ……………………………………………………………………………………………

      Koszty związane z zabezpieczeniem kredytu dokonanym przed udzieleniem kredytu

      lub w o kresie kredytowania obciążają Kredytobiorcę.

16. Bank i Kredytobiorca zgodnie ustalają następujące dodatkowe warunki korzystania

      z kredytu:

   1)………………………………………………………………………………………………

   2)………………………………………………………………………………………………

17. Bank zastrzega sobie prawo:

    1)  wypowiedzenia części lub całości umowy kredytowej i żądania jego spłaty w

     terminie określonym w oświadczeniu o wypowiedzeniu, w przypadkach

     wymienionych  w pkt 18

     2) obniżenia wysokości przyznanego kredytu (traszy kredytu) o równowartość nie

     wykorzystanej kwoty, w razie nie wykorzystania kredytu (transzy kredytu) w ciągu

      ……….dni od daty postawienia kredytu (transzy kredytu) do dyspozycji

     Kredytobiorcy ustalonej w pkt 2 niniejszej umowy.

     3) rozwiązania umowy kredytowej w razie nie rozpoczęcia wykorzystywania kredytu

     w terminie 30 dni od daty postawienia go do dyspozycji Kredytobiorcy.

     4) spłaty należności z tytułu kredytu (rat kredytu) i odsetek nie spłaconych w

     terminach określonych w pkt 5,7,8 i 9 niniejszej umowy lub w oświadczeniu o

     wypowiedzeniu kredytu z wpływów na rachunek bieżący Kredytobiorcy , bez jego

     dyspozycji i przed wszystkimi innymi płatnościami, a Kredytobiorca  wyraża

     na to zgodę.

     5) pobrania należności z tytułu kredytu (raty kredytu) i odsetek nie spłaconych w

     terminach określonych w pkt 5,7,8 i 9 niniejszej umowy lub w oświadczeniu

     o wypowiedzeniu kredytu z rachunku Kredytobiorcy nr………………………..

     prowadzonego w …………………………………………………………………….

                                               (nazwa i siedziba banku prowadzącego rachunek Kredytobiorcy)

     stosownie do upoważnienia stanowiącego integralną część niniejszej umowy.

     6)……………………………………………………………………………………………

        …………………………………………………………………………………………....

        ….. .……………………………………………………………………………………….

18. Wypowiedzenie części lub całości kredytu, o którym mowa w pkt 17 ppkt 1 niniejszej

      umowy może nastąpić w przypadku:

     1) utraty zdolności kredytowej

     2) zagrożenia terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami lub nieterminowego

     regulowania należności bankowych

     3) wykorzystania kredytu niezgodnie z przeznaczeniem

     4) dokonania ponownego obciążenia ograniczonym prawem rzeczowym

     majątku stanowiącego zabezpieczenie spłaty kredytu

     5) sprzedaży przedmiotów objętych prawem zastawu lub przewłaszczenia,

     stanowiących zabezpieczenie spłaty kredytu

     6) znacznego obniżenia się realnej wartości złożonego zabezpieczenia i braku

     możliwości dodatkowego prawnego zabezpieczenia :

     7) nie spełniania warunków  określonych w pkt 16 lub nie wywiązania się ze

     zobowiązań zawartych w pkt 22 niniejszej umowy:

     8) wydzierżawienia, likwidacji, sprzedaży majątku trwałego lub obrotowego

     sfinansowanego z udziałem kredytu bankowego

     9) stwierdzenia , że przedłożone przez Kredytobiorcę dokumenty charakteryzujące

     sytuację ekonomiczno-finansową nie odpowiadają stanowi faktycznemu;

     10) podziału lub zniesienia JST

     11) wszczęcia egzekucji wobec Kredytobiorcy przez innych wierzycieli.

19. Bank zastrzega a Kredytobiorca wyraża zgodę, że oświadczenie o wypowiedzeniu

      kredytu , przewidziane w pkt 17 ppkt1 niniejszej umowy , ma skutek

      prawny po doręczeniu Kredytobiorcy pisma poleconego o wypowiedzeniu ,

      na ostatni   wskazany

      przez niego adres.

20. Bank niezwłocznie po upływie terminu płatności, określonego w pkt  5,7,8 i 9

      niniejszej umowy oraz  w oświadczeniu o wypowiedzeniu kredytu, będzie podejmował

    czynności windykacyjne w odniesieniu do nie spłaconych należności z tytułu kredytu

    (rat kredytu) i odsetek. Koszty związane z windykacją należności ponosi Kredytobiorca.

21. Wszelkie wpływy środków na spłatę należności bankowych, w pierwszej kolejności

    zaliczane są na spłatę wymagalnych odsetek i kosztów ubocznych, a następnie rat

    kapitałowych.

22.Kredytobiorca zobowiązuje się do:

     1) wykorzystania przyznanego kredytu zgodnie z celem określonym w niniejszej

      umowie

     2)przedkładania żądanych przez Bank dokumentów stwierdzających celowość

     wykorzystania kredytu

     3)przedkładania informacji do monitoringu kredytu udzielonego przez

     Bank, charakteryzujących sytuację finansową Kredytobiorcy w latach kredytowania ;

     4) informowania Banku o wszelkich zamierzeniach prowadzących do zmian

     organizacyjno-prawnych, własnościowych oraz o innych zdarzeniach

     gospodarczych mających wpływ na sytuację finansową i ekonomiczną Kredytobiorcy;

     5) nie dokonywania ponownego obciążenia ograniczonym prawem rzeczowym

     majątku stanowiącego zabezpieczenie spłaty kredytu udzielonego na podstawie

     niniejszej umowy

     6)umożliwiania pracownikom Banku i osobom wyznaczonym przez Bank badania

     ksiąg  rachunkowych i dokumentów w siedzibie Kredytobiorcy w zakresie

     związanym z  realizacją i zapewnieniem  zwrotności kredytu;

     7)niezwłocznego informowania Bank w okresie obowiązywania niniejszej

     umowy o udzielonych poręczeniach przez Kredytobiorcę i uzyskanych

     kredytach, pożyczkach,

     gwarancjach i poręczeniach w innych bankach, warunkach spłaty i formach ich

     zabezpieczenia;

     8) niezwłocznego informowania Banku o zmianie adresu lub siedziby Kredytobiorcy

23. Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga pisemnego aneksu, z wyjątkiem zmiany

     oprocentowania kredytu oraz zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 17 ppkt 3

     niniejszej umowy.

24.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie

     ogólnie obowiązujące przepisy prawne- ustawa Prawo bankowe, Kodeks cywilny

     oraz  Regulamin udzielania kredytów na działalność gospodarczą obowiązujący

     w Banku w dniu podpisania umowy, z której treścią Kredytobiorca zapoznał

     się przed  podpisaniem niniejszej umowy.

25.Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym

     dla  każdej ze stron.

 

 

 

……………………………………                                    …………………………………

(pieczęć i podpisy osób upoważnionych do                                                (stempel firmowy i podpisy osób

    reprezentowania Kredytobiorcy)                                                     działających w imieniu Banku)

 

 

 

Kontrasygnata Skarbnika JST

 

 

……………………………

         (pieczęć i podpis)

artykuł nr 25

Ogłoszenie przetargu na działkę budowlaną Nr. 1095 w Kodrębie

O G Ł O S Z E N I E

 

Wójt Gminy Kodrąb  na podstawie art. 28 ust.1 i 2, art.37 ust.1, art.38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 z późn. zm.) oraz § 6 i § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania  przetargów  oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz.2108),  podaje do publicznej wiadomości , że ogłasza  drugi przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie Kodrąb, na terenie gminy Kodrąb.

 

Sprzedażą  objęta  jest   nieruchomość  ,   położona   w     obrębie   Kodrąb , oznaczona w ewidencji gruntów numerem działki   1095 , o pow. 0,0596 ha .

Przedmiotowa nieruchomość  ma urządzoną Księgę  Wieczystą Nr 28561, prowadzoną w Sądzie Rejonowym w Radomsku .

 

Gmina Kodrąb nie posiada miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla w/w nieruchomości . Plan ogólny zagospodarowania przestrzennego Gminy Kodrąb utracił ważność z dniem 31.12.2003r.

 Zgodnie ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Kodrąb  w/w nieruchomość znajduje się w terenach  zabudowy jednorodzinnej.

Z wypisu z rejestru gruntów , wydanego przez Starostwo Powiatowe w Radomsku z dnia 27.12.2005r.  wynika ,że  działka Nr 1095 , położona w Kodrębie  zawiera 0,0596 ha powierzchni i znajduje się w terenach zurbanizowanych niezabudowanych .

Szczegółowe  informacje  dotyczące w/w nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy Kodrąb ( pokój Nr 22).

Powyższa nieruchomość jest wola od obciążeń i zobowiązań na rzecz osób trzecich.

Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 19 czerwca  2006r., o godz. 1000  w siedzibie Urzędu Gminy ( pokój Nr 19 ).

 

Cena wywoławcza nieruchomości  wynosi 5.300,00 zł , o wysokości  postąpienia decydują uczestnicy przetargu z tym ,że   minimalne postąpienie nie może  wynosić mniej niż  100,00 zł .

 

Cena sprzedaży nieruchomości ustalona w przetargu jest ceną netto.

 

Do ustalonej w przetargu ceny sprzedaży nieruchomości , zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.03.2004r. ( Dz. U. Nr 54, poz.535 z późn. zm. ), zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22 % .

Cena nieruchomości ustalona w przetargu wraz z podatkiem VAT płatna jest w całości przed podpisaniem umowy w formie aktu notarialnego. Koszty notarialne ponosi nabywca.

Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie  wadium oraz okazanie Komisji Przetargowej:

-         dowodu wpłaty wadium ,

-         dowodu tożsamości – w przypadku osób fizycznych,

-         aktualnego wypisu z właściwego  Rejestru Sądowego , stosownych pełnomocnictw, dowodów tożsamości osób reprezentujących podmiot- w przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, a podlegających wpisowi do rejestru.

Aktualność wypisu z rejestru winna być potwierdzona w sądzie w okresie 3 miesięcy  przed datą przetargu.

Wadium  należy  wnieść   w  pieniądzu w kwocie  530,00 zł  najpóźniej  do dnia

13 czerwca  2006r./włącznie/ w kasie Urzędu Gminy lub na konto  Urzędu Gminy Kodrąb Nr 58 8980 0009 2002 0012 8720 0003 prowadzone w Banku Spółdzielczym w Kodrębie.

 

Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Urzędu Gminy Kodrąb .

Osoby , o których mowa w art.2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o zaliczaniu na poczet ceny sprzedaży albo opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego (Dz. U. z 2004 r Nr 6, poz.39) , zwalnia się z obowiązku wniesienia wadium, w wyznaczonym w ogłoszeniu  terminie, jeżeli zgłoszą uczestnictwo w przetargu, przedstawią oryginał zaświadczenia lub decyzji potwierdzającej prawo do zaliczenia wartości  nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego  oraz złożą pisemne zobowiązanie  do uiszczenia kwoty równej wysokości wadium ustalonego w razie uchylenia się od zawarcia umowy.  

 

Wadium wpłacone przez uczestnika , który przetarg wygrał zostanie zaliczone na poczet nabycia , zaś pozostałym uczestnikom zwrócone po zakończeniu przetargu.

W przypadku uchylenia się przez osobę ,która wygra przetarg  od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz gminy.

 

Osoby  biorące udział w przetargu winny  zapoznać się z przedmiotem  przetargu  przed jego rozpoczęciem, gdyż granice nabywanej nieruchomości nie będą wznawiane geodezyjnie na koszt Gminy. Sprzedaż nieruchomości następuje wg danych ewidencyjnych.

Zastrzega się  prawo odwołania  przetargu  lub jego unieważnienia w przypadku  zaistnienia uzasadnionych przyczyn .

 

Kodrąb, dnia  16 maja    2006r.  

 

                                                                                         Wójt Gminy Kodrąb