artykuł nr 11

UCHWAŁA NR XXVIII/ 183 /05

 

         UCHWAŁA NR  XXVIII/ 183 /05

RADY  GMINY KODRĄB

                                            z dnia 5 grudnia 2005r.

 

 

w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

 

 

 

            Na podstawie art. 18 ust.2 pkt 8 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203; z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz. 1457) oraz art.5 i 7 ust. 2 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2002r. Nr 9, poz. 84, Nr 200, poz. 1683; z 2003r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188, poz.1840, Nr 200, poz. 1953, Nr 203, poz.1966; z 2004 r. Nr 92, poz.880, Nr 92, poz.884, Nr 96, poz.959, Nr 123, poz.1291; z 2005 r. Nr 130, poz. 1087,Nr 143, poz.1199, Nr 164, poz.1365, Nr 167, poz.1399 i Nr 169, poz.1419, Nr 175, poz.1462 i Nr 179, poz.1484) Rada Gminy Kodrąb  uchwala , co następuje:

 

 

    § 1. Ustala się następujące stawki podatku od nieruchomości:

 

1)      od gruntów ;

a)     związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków-  0,33 zł od 1 m2 powierzchni;

b)      pod jeziorami , zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych-  3,28 zł od 1 ha powierzchni;

c)      pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego – 0,10 zł od 1 m2 powierzchni;

 

2)      od budynków lub ich części;

 

a)      mieszkalnych oraz zajętych wyłącznie na potrzeby mieszkalne – 0,27 zł.

od 1 m2 powierzchni użytkowej;

b)      związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od budynków

mieszkalnych lub ich części zajętych na prowadzenie działalności

gospodarczej -  8,00 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej;

c)      zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu

kwalifikowanym materiałem siewnym – 4,31 zł od 1 m2 powierzchni

użytkowej;

d)      zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie udzielenia

świadczeń zdrowotnych – 0,50 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej;

e)      pozostałych, w tym zajętych na prowadzenie odpłatnej statutowej

działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego –

3,09 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej;

 

3)      od budowli – 2 % ich wartości określonej na podstawie art.4 ust.1 pkt 3 i ust.3-7.

 

 

      § 2. Zwalnia się z podatku od nieruchomości:

 

1)      powierzchnię gruntów, budowli i budynków zajętych na ochronę ppoż.;

2)      powierzchnię gruntów, budowli i budynków zajętych na potrzeby realizacji zadań

komunalnych;

3)      nieruchomości wykorzystywane pod kątem sakralnym;

4)      budynki mieszkalne lub ich części, o ile nie są wykorzystywane do prowadzenia

działalności gospodarczej innej niż działalność rolnicza lub leśna.

 

§ 3 Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kodrąb.

 

§ 4 Traci moc uchwała Nr XI/74/03 Rady Gminy Kodrąb z dnia 05 grudnia 2003r.

w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.

 

§ 5 Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego.

 

§ 6 Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku

Urzędowym Województwa Łódzkiego z mocą od dnia 01 stycznia 2006 roku.

 

 

                                                                                                          Przewodniczący

                                                                                                          Rady Gminy  Kodrąb

                                                                                                       mgr inż.Marek Krężlewski

artykuł nr 12

UCHWAŁA NR XXVIII/ 182/05

 

 

 

 

UCHWAŁA  NR XXVIII/ 182/05

RADY GMINY  KODRĄB

z dnia 5 grudnia 2005r.

 

w sprawie wzoru formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny

 

    

 

 Na podstawie   art. 6a ust. 11  ustawy z   dnia    15 listopada  1984 roku o podatku rolnym ( Dz.U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431; z 1994 r. Nr 1, poz. 3; z 1996r. Nr 91, poz. 409; z 1997 r. Nr 43, poz. 272 i Nr 137, poz. 926; z 1998 r. Nr 108, poz. 681; z 2001 r. Nr 81, poz. 875; z 2002 r. Nr 200, poz. 1680 ; z 2003r. Nr 110, poz. 1039 i Nr 162, poz. 1568;z 2005 r. Nr 143, poz.1199, Nr 164, poz. 1365, Nr 169, poz.1419, Nr 175,poz.1462, Nr 179,poz.1484),     art. 18 ust. 2  pkt. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie   gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591; z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806; z 2003 r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568; z 2004 r. Nr 102 poz. 1055 i Nr 116 poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz. 1457 ) Rada Gminy Kodrąb  uchwala , co następuje:

 

§ 1. 1.Ustala się wzór formularza informacji w sprawie podatku rolnego stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

           2.  Ustala się wzór formularza deklaracji na podatek rolny stanowiący załącznik Nr 2 do   niniejszej uchwały.

 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kodrąb.

 

§ 3. Traci moc uchwała  Nr XVIII/119/04    Rady Gminy  Kodrąb  z dnia 8 grudnia 2004 r. w sprawie wzoru formularzy informacji i deklaracji na podatek rolny.

 

§ 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia, nie wcześniej niż 1 stycznia 2006 r.                                                                           

 

 

Przewodniczący

                                                                           Rady Gminy  Kodrąb

                                                                           mgr inż.Marek Krężlewski


 

1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację

 

...................................................................................................

                                                              Załącznik Nr 1

                                                              do Uchwały Rady Gminy Kodrąb

                                                              Nr  XXVIII/ 182 /05 z dnia  5 grudnia 2005r.

 

IR – 1                               INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO

 

 

na

2. Rok

 

........................................

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (tekst jedn. Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)

Składający:            Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów na podstawie umowy zawartej stosownie do przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz  posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania:  W  terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania:  Wójt Gminy Kodrąb właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów.

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

 

3. Wójt Gminy Kodrąb

    97-512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

 

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj  własności, posiadania  (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel  q  2. współwłaściciel        q 3. posiadacz samoistny    q  4. współposiadacz  samoistny   q  5. użytkownik wieczysty

    q 6. współużytkownik wieczysty   q 7. posiadacz  zależny (np. dzierżawca)   q  8. współposiadacz  zależny (np. dzierżawca)  

 

 

 

5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów     (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię

 

 

8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL)

 

 

 

9. Numer PESEL/REGON

 

B.2 ADRES ZAMIESZKANIA

 

10. Kraj

 

11. Województwo

12. Powiat

 

13. Gmina

 

14. Ulica

15. Numer domu / Numer lokalu

 

16. Miejscowość

 

17. Kod pocztowy

18. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI

 

19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

             q 1. informacja składana po raz pierwszy na dany rok              q 2. korekta uprzednio złożonej informacji

 

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi)

 

Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków

Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych

Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m. kw.\

 

1

Grunty orne

 

 

I

 

 

II

 

 

IIIa

 

 

IIIb

 

 

IVa

 

 

IVb

 

 

V

 

 

VI

 

 

VIz

 

2

Sady

 

 

I

 

 

II

 

 

IIIa

 

 

IIIb

 

 

IVa

 

 

IVb

 

 

V

 

 

VI

 

 

VIz

 

3

Użytki zielone

 

 

I

 

 

II

 

 

III

 

 

IV

 

 

V

 

 

VI

 

 

VIz

 

4

Grunty rolne zabudowane

 

 

I

 

 

II

 

 

IIIa

 

 

III

 

 

IIIb

 

 

IVa

 

 

IV

 

 

IVb

 

 

V

 

 

VI

 

 

VIz

 

5

Grunty pod stawami

 

 

a) zarybione łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

 

 

b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a)

 

 

c) grunty pod stawami niezarybionymi

 

6

Rowy

 

7

Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR

 

 

I

 

 

II

 

 

IIIa

 

 

III

 

 

IIIb

 

 

IVa

 

 

IV

 

 

V

 

 

VI

 

 

VIz

 

8

Razem

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

               (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

 

 

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

20. Imię

 

21. Nazwisko

 

22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

24. Uwagi organu podatkowego

 

 

25. Identyfikator przyjmującego formularz

 

26. Data i podpis przyjmującego formularz

 

                                                                                                          Przewodniczący

                                                                                                                                             Rady Gminy  Kodrąb

                                                                                                                                             mgr inż. Marek Krężlewski

1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

 

...................................................................................................

                                                              Załącznik Nr 2

                                                              do Uchwały Rady Gminy Kodrąb

                                                              Nr  XXVIII/ 182 /05  z dnia 5 grudnia 2005r.

 

DR – 1                                       DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY

 

 

na

2. Rok

 

........................................

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (tekst jedn. Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431 ze zm.)

Składający:            Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami  gruntów, posiadaczami samoistnymi gruntów, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub ze spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej.

Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania:  Wójt Gminy Kodrąb właściwy ze względu na miejsce położenia gruntów.

A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

 

3. Wójt Gminy Kodrąb

     97 -512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)

       * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną            ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. osoba fizyczna q 2. osoba prawna q 3. jednostka organizacyjna q  4. spółka nie mająca osobowości prawnej

 

5. Rodzaj własności, posiadania  (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel       q  2. współwłaściciel         q 3. posiadacz samoistny   q  4. współposiadacz  samoistny q 5. użytkownik wieczysty

    q 6. współużytkownik wieczysty   q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca)  q  8. współposiadacz  zależny (np. dzierżawca)  

 

 

 

6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów     (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**

 

 

9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki ,data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL)**

 

 

10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**

 

B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA**

 

11. Kraj

 

12. Województwo

13. Powiat

 

14. Gmina

 

15. Ulica

16. Numer domu / Numer lokalu

 

17. Miejscowość

 

18. Kod pocztowy

19. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI

 

20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

                          q 1. deklaracja roczna                                                q 2. korekta deklaracji rocznej

 

<><><>

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (włącznie ze zwolnionymi)

 

 

 

 

Klasy użytków wynikające z ewidencji gruntów i budynków

Powierzchnia gruntu w hektarach fizycznych

Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m. kw

 

 

Liczba hektarów przelicze-niowych

 

 

Stawka z 1 ha (przelicze-niowego lub

fizycznego)

 w zł,gr

 

 

Wymiar podatku rolnego

 

 

 

 

Ogółem

 

Nie podlegające przeliczeniu na ha przeliczeniowe

 

Podlegające przeliczeniu na hektary przeliczeniowe

1

Grunty orne

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIa

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIb

 

 

 

 

 

 

 

 

IVa

 

 

 

 

 

 

 

 

IVb

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

x

x

 

 

VI

 

 

 

 

x

x

 

 

VIz

 

 

x

x

x

x

 

2

Sady

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIa

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIb

 

 

 

 

 

 

 

 

IVa

 

 

 

 

 

 

 

 

IVb

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

x

x

 

 

VI

 

 

 

 

x

x

 

 

VIz

 

 

x

x

x

x

 

3

Użytki zielone

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

x

x

 

 

VI

 

 

 

 

x

x

 

 

VIz

 

 

x

x

x

x

 

4

Grunty rolne zabudowane

 

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIa

 

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

 

 

 

 

 

IIIb

 

 

 

 

 

 

 

 

IVa

 

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

 

IVb

 

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

x

x

 

 

VI

 

 

 

 

x

x

 

 

VIz

 

 

x

x

x

x

 


 

5

Grunty pod stawami

 

 

 

 

 

 

 

a) zarybione łososiem, trocią, głowacicą, palią i pstrągiem

 

 

 

 

 

 

 

b) zarybione innymi gatunkami ryb niż w poz. a)

 

 

 

 

 

 

 

c) grunty pod stawami niezarybionymi

 

 

 

 

 

 

6

Rowy

 

x

x

x

x

x

7

Grunty zadrzewione i zakrzaczone położone na UR

 

 

 

 

 

 

 

I

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

IIIa

 

 

 

 

 

 

 

III

 

 

 

 

 

 

 

IIIb

 

 

 

 

 

 

 

IVa

 

 

 

 

 

 

 

IV

 

 

 

 

 

 

 

V

 

 

 

 

x

x

 

VI

 

 

 

 

x

x

 

VIz

 

 

x

x

x

x

8

Razem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH  ZWOLNIONYCH

               (podać rodzaj, klasę i powierzchnię gruntów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

F. ULGI W PODATKU ROLNYM OD GRUNTÓW

 

 

1. z tytułu nabycia lub objęcia w zagospodarowanie gruntów

 

 

2. inwestycyjne

 

 

3. górskie

 

 

4. inne

 

 

Razem

 

 

G. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU

 

 

Kwota podatku  ***

Różnica kwot z D–F  (należy zaokrąglić do pełnych złotych ) ***

 

 

 


 

 

H. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

21. Imię

 

22. Nazwisko

 

23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

I. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

23. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

25. Identyfikator przyjmującego formularz

 

26.Data i podpis przyjmującego formularz

 

 

 

*) Pouczenie:

W przypadku niewpłacenia w obowiązujących terminach i ratach kwoty podatku z poz. 51 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968, ze zm.).

 

***Zgodnie z art.63 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.- Ordynacja podatkowa (tekst jednolity:Dz.U.z 2005 r. Nr 8, poz.60 ze zm.), podstawy opodatkowania, kwoty podatków, odsetki za zwłokę, opłaty prolongacyjne, oprocentowanie nadpłat oraz wynagrodzenia przysługujące płatnikom zaokrągla się do pełnych , złotych w ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 50 groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 50 i więcej groszy podwyższa się do pełnych złotych.

 

 

 

                                                                                                                                             Przewodniczący

                                                                                                                                             Rady Gminy  Kodrąb

                                                                                                                                             mgr inż. Marek Krężlewski

artykuł nr 13

UCHWAŁA NR XXVIII/181 /05

 

 

UCHWAŁA NR XXVIII/181 /05

RADY GMINY  KODRĄB

z dnia 5 grudnia 2005r.

 

w sprawie wzoru formularzy informacji i deklaracji na podatek od nieruchomości

  

 Na podstawie art. 6 ust. 13 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84, Nr 200, poz. 1683;z 2003 r. Nr 96, poz. 874, Nr 110, poz. 1039, Nr 188, poz. 1840, Nr 200,poz. 1953 i Nr 203, poz. 1966; z 2004 r. Nr 92, poz. 880 i 884, Nr 96 ,poz. 959 i Nr 123, poz. 1291; z 2005 r. Nr 130, poz.1087,Nr 143, poz.1199,  Nr 164, poz.1365, Nr 167, poz.1399 i Nr 169, poz.1419, Nr 175, poz.1462 i Nr 179, poz.1484), art. 18 ust. 2 pkt. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001r.  Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62 ,poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153 ,poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102 ,poz. 1055 i Nr 116 ,poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175 ,poz.1457) Rada Gminy Kodrąb uchwala, co następuje:

       § 1. 1 Ustala się wzór formularza informacji w sprawie podatku od nieruchomości    stanowiący     załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

       2  Ustala się wzór formularza deklaracji na podatek od nieruchomości stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej uchwały.

       § 2.   Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kodrąb.

       § 3 .  Traci moc uchwała  Nr XVIII/118/04  Rady Gminy   Kodrąb  z   dnia 8 grudnia 2004 r w sprawie wzoru formularzy i deklaracji na podatek od nieruchomości.

        § 4.  Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i w chodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia, nie wcześniej niż 1 stycznia 2006 roku.

 

 

 

 

 

 


1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację

...................................................................................................

 

                                                              Załącznik Nr 1

                                                              do Uchwały Rady Gminy Kodrąb

                                                              Nr XXVIII/  181 /05 z dnia 5 grudnia 2005r.

 

IN – 1                   INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI

 

na

2. Rok

........................................

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich:  1)  dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych  typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych  typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999).Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne; tekst jedn. 

Dz.. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). 

Składający:   Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi

nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych

lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania:  W  terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub

zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy Kodrąb  właściwy ze względu na miejsce położenia  przedmiotów opodatkowania.

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

 

3.Wójt Gminy Kodrąb

     97 -512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

 

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel        q  2. współwłaściciel       q 3. posiadacz samoistny   q 4. współposiadacz samoistny  q  5. użytkownik wieczysty

   q 6. współużytkownik wieczysty q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca) q 8. współposiadasz zależny (np. dzierżawca, najemca)

 

 

 

5. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek, budynków, lokali ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów     (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

7. Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię

 

 

8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia ( Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL )

 

 

9. Numer PESEL/REGON

 

B.2 ADRES ZAMIESZKANIA

 

10. Kraj

 

11. Województwo

12. Powiat

 

13. Gmina

 

14. Ulica

15. Numer domu / Numer lokalu

 

16. Miejscowość

 

17. Kod pocztowy

18. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI

 

19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

             q 1. informacja składana po raz pierwszy                                              q 2. korekta uprzednio złożonej informacji (wykazu)

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych)

D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW ( Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.)

 

1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

20.

............................................................................ m2

 

2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

21.

............................................................................ ha

3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

22.

............................................................................ m2

 

D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*)

 

1. mieszkalnych - ogółem

23.

............................................................................ m2

 

w  tym:

         - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

24.

................................................................................................ m2

................................................................................................ m2

 

 

* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe.

 

2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem

     w  tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

25.

.............................................................................. m2

................................................................................................. m2

................................................................................................. m2

 

 

 

 

3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem

     w  tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

26.

............................................................................. m2

................................................................................................ m2

................................................................................................ m2

 

 

 

 

4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług zdrowotnych ogółem

     w  tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

27.

............................................................................ m2

................................................................................................ m2

................................................................................................ m2

 

 

 

5. pozostałych ogółem, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego     przez organizacje pożytku publicznego

      w  tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

28.

............................................................................ m2

............................................................................................... m2

............................................................................................... m2

 

 

 

 

D.3 BUDOWLE

 

1. budowle

      (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych)

29.

.........................................................................,.......

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

           (podać powierzchnię, bądź wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa – z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

 

 

 

 

 

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

30. Imię

 

31. Nazwisko

 

32. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

33. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

34. Uwagi organu podatkowego

 

 

35. Identyfikator przyjmującego formularz

 

36. Data i podpis przyjmującego formularz

 

 

 

 


1.Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

...................................................................................................

 

                                                              Załącznik Nr 2

                                                              do Uchwały Rady Gminy  Kodrąb

                                                              Nr  XXVIII/  181 /05 z dnia  5 grudnia 2005r.

 

DN – 1                     DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI

 

 

na

2. Rok

........................................

 

 

 

 

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (niniejsza ustawa dokonuje w zakresie swojej regulacji wdrożenia następujących dyrektyw Wspólnot Europejskich:  1)  dyrektywy 92/106/EWG z dnia 7 grudnia 1992 r. w sprawie ustanowienia wspólnych zasad dla niektórych  typów transportu kombinowanego towarów między państwami członkowskimi (Dz. Urz. WE L 368 z 17.12.1992), 2) dyrektywy 1999/62/WE z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie pobierania opłat za użytkowanie niektórych  typów infrastruktury przez pojazdy ciężarowe (Dz. Urz. WE L 187 z 20.07.1999).Dane dotyczące ogłoszenia aktów prawa Unii Europejskiej, zamieszczone w niniejszej ustawie – z dniem uzyskania przez Rzeczpospolitą Polską członkostwa w Unii Europejskiej – dotyczą ogłoszenia tych aktów w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – wydanie specjalne; tekst jedn. 

Dz.. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 ze zm.). 

Składający:   Formularz przeznaczony dla osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących

właścicielami  nieruchomości lub obiektów budowlanych, posiadaczami samoistnymi nieruchomości lub obiektów budowlanych, użytkownikami

wieczystymi gruntów, posiadaczami nieruchomości lub ich części albo obiektów budowlanych lub ich części, stanowiących własność Skarbu Państwa lub

jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi

jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej, z wyjątkiem osób tworzących

wspólnotę mieszkaniową.

Termin składania: Do 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź

wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy Kodrąb  właściwy ze względu na miejsce położenia przedmiotów opodatkowania.

A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

 

3. Wójt Gminy Kodrąb

      97 – 512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)

       * - dotyczy składającego deklarację niebędącego osobą fizyczną            ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. osoba fizyczna  q  2. osoba prawna    q 3. jednostka organizacyjna    q  4. spółka nie mająca osobowości prawnej

 

5. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel       q  2. współwłaściciel    q 3. posiadacz  samoistny     q  4. współposiadacz samoistny q  5. użytkownik wieczysty

    q 6. współużytkownik wieczysty   q 7. posiadacz zależny (np. dzierżawca, najemca)    q  8. współposiadasz zależny (np. dzierżawca, najemca)

 

 

6. Miejsce/a (adres/y) położenia przedmiotów opodatkowania oraz identyfikator/y działek, budynków, lokali ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów     ( Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości )

 

 

 

 

 

 

 

8. Nazwa pełna * / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**

 

 

9. Nazwa skrócona* / imię ojca, imię matki, data urodzenia ( Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL ) **

 

 

10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**

 

B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA**

 

11. Kraj

 

12. Województwo

13. Powiat

 

14. Gmina

 

15. Ulica

16. Numer domu / Numer lokalu

 

17. Miejscowość

 

18. Kod pocztowy

19. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI

 

 

20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

 q 1. deklaracja na dany rok        q 2. korekta deklaracji rocznej        q 3. wygaśnięcie obowiązku podatkowego

 q 4.powstanie obowiązku podatkowego w trakcie roku         q 5. zmiana miejsca zamieszkania lub siedziby

 

 


D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (z wyjątkiem zwolnionych)

 

Wyszczególnienie

Podstawa opodatkowania

Stawka podatku wynikająca z Uchwały Rady Gminy Kodrąb (ogłoszona w Dz. Urzędowym Województwa Łódzkiego w roku poprzedzającym dany rok podatkowy)

 

Kwota podatku

 

 

 

D.1 POWIERZCHNIA GRUNTÓW (Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.)

 

1. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, bez względu na sposób zakwalifikowania w ewidencji gruntów i budynków

21.

................... m2

 

22.

.................,.......

 

23.

.................,.......

 

2. pod jeziorami, zajętych na zbiorniki wodne retencyjne lub elektrowni wodnych

24.

.................... ha

 

25.

.................,.......

 

26.

.................,.......

 

3. pozostałe grunty, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

 

27.

................... m2

 

28.

.................,.......

 

29.

.................,.......

 

D.2 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI (*)

 

1. mieszkalnych - ogółem

30.

..................... m2

31.

.................,.......

32.

.................,.......

   w tym:

    - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

    - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

33.

........................... m2

........................... m2

 

 

 

34.

........................,........

........................,........

 

 

35.

........................,........

........................,........

 

 

* Do powierzchni użytkowej budynku lub jego części należy zaliczyć powierzchnię mierzoną, po wewnętrznej długości ścian na wszystkich kondygnacjach, z wyjątkiem powierzchni klatek schodowych oraz szybów dźwigowych. Za kondygnację uważa się również garaże podziemne, piwnice, sutereny i poddasza użytkowe.

 

2. związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz od części budynków mieszkalnych zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej ogółem,

    w  tym:

         - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

36.

........................... m2

........................... m2

........................... m2

 

 

 

 

37.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

 

38.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

 

3. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu kwalifikowanym materiałem siewnym ogółem,

    w tym:

         - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

39.

..................... m2

........................... m2

........................... m2

 

 

 

 

40.

.................,.......

........................,........

........................,.........

 

 

 

 

41.

.................,.......

........................,........

........................,.........

 

 

 

 

4. zajęte na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług zdrowotnych ogółem,

    w tym:

         - kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

         - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

42.

......................m2

........................... m2

........................... m2

 

 

 

43.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

44.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

5. pozostałych ogółem, w tym zajęte na prowadzenie odpłatnej statutowej działalności pożytku publicznego przez organizacje pożytku publicznego

w tym:

- kondygnacji o wysokości od 1,40 do 2,20 m (zaliczyć 50% powierzchni)

    - kondygnacji o wysokości powyżej 2,20 m

 

45.

..................... m2

........................... m2

........................... m2

 

 

 

46.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

47.

.................,.......

........................,........

........................,........

 

 

 

 

D.3 BUDOWLE

 

1. budowle

     (wartość, o której mowa w przepisach o podatkach dochodowych)

48.

.................,.......

49.

....................

50.

.................,.......

E. ŁĄCZNA KWOTA PODATKU

 

Kwota podatku***

Suma kwot z kol. D (należy zaokrąglić do pełnych złotych) ***

51.

.................,.......

 

F. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH  ZWOLNIONYCH

               (podać powierzchnię, bądź  wartość budowli przedmiotów zwolnionych oraz przepis prawa - z jakiego tytułu występuje zwolnienie)

 

 

 

 

 

 

 

 

G. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

52. Imię

 

53. Nazwisko

 

54. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

55. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

H. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

56. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

57. Identyfikator przyjmującego formularz

 

58. Data i podpis przyjmującego formularz

 

*) Pouczenie:

W przypadku niewpłacenia w obowiązujących terminach i ratach kwoty podatku z poz. 51 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968, ze zm.).

 

***Zgodnie z art.63 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.-Ordynacja podatkowa (tekst jednolity:  Dz .U.  z 2005 r. Nr 8,poz.60 ze zm.),podstawy opodatkowania, kwoty podatków, odsetki za zwłokę, opłaty prolongacyjne, oprocentowanie nadpłat oraz wynagrodzenia przysługujące płatnikom zaokrągla się do pełnych złotych, złotych ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 50 groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 50 i więcej groszy podwyższa się do pełnych złotych.

 

artykuł nr 14

UCHWAŁA NR XXVIII/180 /05

 

 

 

 

UCHWAŁA  NR  XXVIII/180 /05

RADY  GMINY  KODRĄB

z dnia 5 grudnia 2005r.

 

w sprawie wzorów formularzy informacji i deklaracji na podatek leśny

 

 

 

         Na podstawie art. 6 ust. 9 ustawy z dnia 30 października 2002 r o podatku leśnym ( Dz. U. Nr  200,poz.1682; z 2002 r. Nr 216, poz.1826; z 2005 r. Nr 143, poz.1199, Nr 164, poz.1365, Nr 179, poz.1484), art. 18 ust. 2 pkt. 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym  (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142 ,poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172,poz.1441, Nr 175, poz.1457) Rada Gminy Kodrąb  uchwala ,co następuje:

 

§ 1.  1. Ustala  się wzór formularza informacji o lasach stanowiący załącznik Nr 1 do  niniejszej uchwały.

                    2.  Ustala  się wzór formularza deklaracji na podatek leśny stanowiący załącznik Nr 2 do   niniejszej uchwały.

 

§ 2.   Wykonanie  uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kodrąb.

 

§ 3 .  Traci  moc uchwała  Nr  XVIII/117/04  Rady Gminy   Kodrąb z dnia

8 grudnia 2004 r w sprawie wzoru formularzy informacji  i deklaracji na podatek  leśny.

 

§ 4.  Uchwała  podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia nie wcześniej niż 1 stycznia 2006 r.

 

 

 

 

 


 

1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego informację

 

...................................................................

      

                           Załącznik Nr 1

                           do Uchwały Rady Gminy Kodrąb

                           Nr  XXVIII/ 180 /05  z dnia 5 grudnia 2005r.                                                                                                                                   

 

IL-1                                       INFORMACJA  W SPRAWIE  PODATKU  LEŚNEGO

 

 

2. Rok

..........................

 

Podstawa prawna:  ustawa z dnia  30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, ze zm.).

Składający:             Formularz przeznaczony dla osób fizycznych będących właścicielami  lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.

Termin składania:  W terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie, bądź  wygaśnięcie obowiązku podatkowego

                               lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy Kodrąb  właściwy  ze względu położenia lasu.

A. MIEJSCE SKŁADANIA INFORMACJI

 

3 Wójt Gminy Kodrąb

  97-512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO INFORMACJĘ

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

4. Rodzaj własności, posiadania (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. właściciel  q 2. współwłaściciel   q 3. posiadacz samoistny q 4. współposiadacz samoistny q 5. użytkownik wieczysty

    q 6. współużytkownik wieczysty   q 7. posiadacz  zależny (np. dzierżawca) q  8. współposiadacz  zależny (np. dzierżawca)  

5. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz  identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów     (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

 

7.  Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię

 

8. Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL )

 

 

9. Numer PESEL/REGON

 

B.2  ADRES ZAMIESZKANIA

 

10. Kraj

 

11. Województwo

12. Powiat

13. Gmina

 

14. Ulica

15. Nr domu/Nr lokalu

16. Miejscowość

 

17. Kod pocztowy

18. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA INFORMACJI

 

19. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

             q 1. Informacja składana po raz pierwszy na dany rok                 q 2. korekta złożonej uprzednio informacji

 

 

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA

D.1  Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH

 

 

Wyszczególnienie

Powierzchnia w hektarach fizycznych

(Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.)

1

2

1. Lasy ochronne

 

 

2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów

    przyrody i parków narodowych

 

3. Lasy pozostałe (nie wymienione w w. 1 i 2)

 

 

 

 

4. Razem (w. 1–3)

 

              

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tytuł prawny zwolnienia

Powierzchnia w ha

z dokładnością do 1 m2 1)

Art. 7 ust. 1 pkt 1- lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat (podać rok nasadzenia)

-

-

-

-

-

 

                   ,

                   ,

                   ,

                   ,

                   ,              

Art. 7 ust. 1 pkt 2- lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

 

Art. 7 ust. 1 pkt 3- użytki ekologiczne

 

Art. 7 ust. 2 pkt 1- szkoły wyższe, wyższe szkoły zawodowe oraz wyższe szkoły wojskowe

 

Art. 7 ust. 2 pkt 2 - szkoły, placówki, zakłady kształcenia i placówki doskonalenia nauczycieli - publiczne i niepubliczne, oraz organy prowadzące te szkoły, placówki i zakłady odpowiednio z tytułu zarządu, użytkowania lub użytkowania wieczystego nieruchomości szkolnych

 

Art. 7 ust. 2 pkt 3- placówki naukowe Polskiej Akademii Nauk

 

Art. 7 ust. 2 pkt 4 - prowadzących zakłady pracy chronionej lub zakłady aktywności zawodowej w zakresie lasów wymienionych w decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej lub zgłoszonych wojewodzie - zajętych na prowadzenie tego zakładu, z wyłączeniem lasów, które znajdują się w posiadaniu zależnym podmiotów niebędących prowadzącymi zakład pracy chronionej lub zakład aktywności zawodowej

                            

Art. 7 ust. 2 pkt 5 - jednostki badawczo-rozwojowe

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________

INNE  ZWOLNIENIA DO PODATKU KEŚNEGO

 

 

 

_

 

_____________

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

20. Imię

 

21. Nazwisko

 

22. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

23. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

24. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

25. Identyfikator przyjmującego formularz

 

26.Data i  podpis przyjmującego formularz


 

1. Numer Identyfikacji Podatkowej składającego deklarację

 

................................................................

                                       Załącznik Nr 2

                                       do Uchwały Rady Gminy  Kodrąb

                                       Nr XXVIII/  180 /05 z dnia 5 grudnia 2005r.                                                                                                                                                   

DL-1                                       DEKLARACJA  NA  PODATEK  LEŚNY

 

 

                                                          na

2. Rok

...........................

 

Podstawa prawna:  ustawa z dnia  30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr  200, poz. 1682, ze zm.).

Składający:             Formularz przeznaczony dla osób  prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej będących właścicielami  lasów, posiadaczami samoistnymi lasów, użytkownikami wieczystymi lasów, posiadaczami lasów stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego oraz dla osób fizycznych będących współwłaścicielami lub współposiadaczami z osobami prawnymi, bądź z innymi jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej lub z spółkami nieposiadającymi osobowości prawnej..

Termin składania:  Do dnia 15 stycznia każdego roku podatkowego; w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na

                               powstanie, bądź  wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzeń mających wpływ na wysokość podatku.

Miejsce składania: Wójt Gminy Kodrąb  właściwy ze względu na miejsce położenia lasu.

A. MIEJSCE SKŁADANIA DEKLARACJI

 

3. Wójt Gminy Kodrąb

   97 – 512 Kodrąb

B. DANE SKŁADAJĄCEGO DEKLARACJĘ (niepotrzebne skreślić)

     * - dotyczy składającego deklarację ni e będącego osobą fizyczną                ** - dotyczy składającego deklarację będącego osobą fizyczną

B.1 DANE IDENTYFIKACYJNE

 

 

4. Rodzaj składającego deklarację (zaznaczyć właściwą kratkę)

    q 1. osoba fizyczna q  2. osoba prawna   q 3. jednostka organizacyjna q  4. spółka nie mająca osobowości prawnej

5. Rodzaj własności, posiadania  ( zaznaczyć właściwą kratkę)

   q 1. właściciel q 2. współwłaściciel q 3. posiadacz samoistny q4. współposiadacz samoistny q5. użytkownik wieczysty

   q 5. współużytkownik wieczysty   q 6. posiadacz zależny (np. dzierżawca) q  7. współposiadasz zależny (np. dzierżawca) 

6. Miejsce/a (adres/y) położenia lasu oraz identyfikator/y działek (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Numer/y księgi wieczystej lub zbioru/ów dokumentów oraz nazwa sądu, w którym prowadzona jest księga wieczysta lub zbiór dokumentów   (Uwaga! Wykazuje się odrębnie dla każdej nieruchomości)

 

 

 

 

 

 

8. Nazwa pełna* / Nazwisko, pierwsze imię, drugie imię**

 

9. Nazwa skrócona* /Imię ojca, imię matki, data urodzenia (Uwaga! Wykazuje się tylko wówczas, gdy osobie fizycznej nie nadano numeru PESEL) **

 

10. Identyfikator REGON* / Numer PESEL**

 

B.2 ADRES SIEDZIBY* / ADRES ZAMIESZKANIA**

 

11. Kraj

 

12. Województwo

13. Powiat

14. Gmina

 

15. Ulica

16. Nr domu/Nr lokalu

17. Miejscowość

 

18. Kod pocztowy

19. Poczta

C. OKOLICZNOŚCI POWODUJĄCE KONIECZNOŚĆ ZŁOŻENIA DEKLARACJI

 

20. Okoliczności (zaznaczyć właściwą kratkę)

                           q 1. deklaracja roczna                                                q 2. korekta deklaracji rocznej

 

D. DANE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTÓW OPODATKOWANIA (Uwaga! Wykazujemy z dokładnością do 1 m kw.)

D.1  Z WYJĄTKIEM ZWOLNIONYCH

 

 

Wyszczególnienie

Powierzchnia w hektarach fizycznych

 

Stawka podatku

(0,220 m3 drewna x cena drewna)

w zł, gr

Podatek w zł, gr

-  należy zaokrąglić do pełnych złotych***

(rubr. 2 x rubr.3)

1

2

3

4

1. Lasy ochronne

 

 

 

2. Lasy wchodzące w skład rezerwatów

    przyrody i parków narodowych

 

 

 

3. Lasy pozostałe (nie wymienione

    w w. 1 i 2)

 

 

 

1.           Razem (w. 1–3)

 

 

 

 

 

E. INFORMACJA O PRZEDMIOTACH ZWOLNIONYCH

 

 

Tytuł prawny zwolnienia

Powierzchnia

w ha

z dokładnością do 1 m2 1)

 

Art. 7 ust. 1 pkt 1- lasy z drzewostanem w wieku do 40 lat

 

,

 

Art. 7 ust. 1 pkt 2- lasy wpisane indywidualnie do rejestru zabytków

 

,

 

Art. 7 ust. 1 pkt 3- użytki ekologiczne

 

,

 

Art. 7 ust. 2 pkt 1- szkoły wyższe, wyższe szkoły zawodowe oraz wyższe szkoły wojskowe

 

,

 

Art. 7 ust. 2 pkt 2 - szkoły, placówki, zakłady kształcenia i placówki doskonalenia nauczycieli - publiczne i niepubliczne, oraz organy prowadzące te szkoły, placówki i zakłady odpowiednio z tytułu zarządu, użytkowania lub użytkowania wieczystego nieruchomości szkolnych

 

 

 

,

 

Art. 7 ust. 2 pkt 3- placówki naukowe Polskiej Akademii Nauk

 

,

 

Art. 7 ust. 2 pkt 4 - prowadzących zakłady pracy chronionej lub zakłady aktywności zawodowej w zakresie lasów wymienionych w decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej lub zgłoszonych wojewodzie - zajętych na prowadzenie tego zakładu, z wyłączeniem lasów, które znajdują się w posiadaniu zależnym podmiotów niebędących prowadzącymi zakład pracy chronionej lub zakład aktywności zawodowej

 

 

 

 

 

 

 

,

 

Art. 7 ust. 2 pkt 5 - jednostki badawczo-rozwojowe

 

,

 

F. OŚWIADCZENIE I PODPIS SKŁADAJĄCEGO / OSOBY REPREZENTUJĄCEJ SKŁADAJĄCEGO

       Oświadczam, że podane przeze mnie dane są zgodne z prawdą.

 

 

21. Imię

 

22. Nazwisko

 

 

23. Data wypełnienia (dzień - miesiąc - rok)

 

24. Podpis (pieczęć) składającego / osoby reprezentującej składającego

 

G. ADNOTACJE ORGANU PODATKOWEGO

 

 

25. Uwagi organu podatkowego

 

 

 

 

 

26. Identyfikator przyjmującego formularz

 

27. Data i podpis przyjmującego formularz

 

 

*) Pouczenie:

W przypadku niewpłacenia w obowiązujących terminach i ratach kwoty podatku z poz. 51 lub wpłacenia jej w niepełnej wysokości, niniejsza deklaracja stanowi podstawę do wystawienia tytułu wykonawczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 110, poz. 968, ze zm.).

 

***Zgodnie z art.63§ 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.-Ordynacja podatkowa(tekst jednolity: Dz. U. z 2005r.Nr  8,poz.60 ze zm.),podstawy opodatkowania, kwoty podatków, odsetki za zwłokę, opłaty prolongacyjne, o procentowanie nadpłat oraz  wynagrodzenia przysługujące płatnikom zaokrągla się do pełnych złotych, złotych ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 50 groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 50 i więcej groszy podwyższa się do pełnych złotych.

artykuł nr 15

UCHWAŁA NR XXVIII/ 179/05

                                                                                                                                                                                                             

  UCHWAŁA  NR   XXVIII/ 179/05

RADY  GMINY  KODRĄB

 z dnia  5 grudnia 2005r.             

w sprawie zmian w budżecie gminy  Kodrąb na 2005 rok.

         Na podstawie art.18 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ; z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz.1806;  z 2003r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568; z 2004r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz.1457) oraz art. 109 i art.124 ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 15, poz.148, Nr 45, poz.391, Nr 65, poz.594, Nr 96, poz.874, Nr 166, poz.1611, Nr 189, poz.1851; z 2004r. Nr 19, poz.177, Nr 93, poz.890, Nr 121, poz.1264, Nr 123, poz.1291, Nr 210, poz.2135 Nr 273, poz.2703; z 2005r. Nr 14, poz.114, Nr 64 , poz.565 ) Rada Gminy Kodrąb uchwala, co następuje:

         § 1. Zwiększa  się dochody budżetowe o kwotę zł 167.694 zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej uchwały.

         § 2. Zwiększa  się wydatki   budżetowe o kwotę    167.694 zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej uchwały.

         § 3. Zmniejsza  się wydatki inwestycyjne o kwotę  zł 76.756  zgodnie z załącznikiem Nr  3 do niniejszej uchwały  .

         § 4.Zwiększa się plan przychodów i wydatków  dla zakładu  budżetowego pn. Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Kodrąb o kwotę  zł 150.000 zgodnie z załącznikiem  Nr 4 do niniejszej uchwały.

          § 5. Budżet po zmianie wynosi :              

                                                                  dochody      -      7.532.159

                                                                      wydatki      -      8.436.660

                                                                                    

         § 6 . Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Kodrąb.

         § 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

  

          Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                                                            do uchwały Nr XXVIII/179/05

                                                                                                                                                                                            Rady Gminy Kodrąb

                                                                                                                                                                                            z dnia  5  grudnia 2005r.

 

 

 

 

 

ZMIANY W PLANIE DOCHODÓW na 2005 rok

 

 

 

Dział

Rozdział

§

T R E Ś Ć

Plan dochodów

Przed zmianami

Zwiększenia

Zmniejszenia

Po zmianach

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

OGÓŁEM

 

7.364.465

167.694

-

7.532.159

751

 

 

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

 

24.237

15.120

-

39.357

75107

 

Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

 

8.743

15.120

-

23.863

 

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

 

8.743

15.120

-

23.863

852

 

 

 

POMOC SPOŁECZNA

756.880

143.574

-

900.454

 

85212

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

 

569.290

130.992

-

700.282

2010

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

 

569.290

130.992

-

700.282

85295

 

Pozostała działalność

 

13.418

12.582

-

26.000

 

2030

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)

13.418

12.582

-

26.000

921

 

 

 

 

 

KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO

 

-

9.000

-

9.000

92116

 

Biblioteki

 

-

9.000

-

9.000

 

 

2020

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej

-

9.000

-

9.000

 

       

                                                                                                                                                               

               Załącznik Nr 2

                                                                                                                                                                do uchwały Nr XXVIII/179/05

                                                                                                                                                                Rady Gminy Kodrąb

                                                                                                                                                                z dnia 5 grudnia 2005 r

 

ZMIANY W PLANIE WYDATKÓW na 2005 rok

 

Dział

Rozdział

§

Treść

Plan wydatków

Przed zmianami

Zwiększenie

Zmniejszenie

Po zmianach

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

OGÓŁEM:

8.268.966

z.wł.7.546.306

z. zl. 722.660

390.130

z.wł.259.138 

z.zl. 130.992

222.436

z.wł. 222.436

z.zl     -

-

8.436.660

z.wł.7.583.008

z.zl.    853.652

010

 

 

 

 

ROLNICTWO I ŁOWIECTWO

1.172.186

-

38.868

1.133.318

 

01010

 

Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi

 

1.153.186

-

38.868

1.114.318

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

 

 

1.100.186

-

38.868

1.061.318

600

 

 

60016

 

 

 

TRANSPORT I ŁĄCZNOŚĆ

 

717.060

 

507.000

6.846

 

-

43.888

 

11.000

680.018

 

496.000

Drogi publiczne gminne

 

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

 

111.000

-

11.000

100.000

          

60017

 

Drogi wewnętrzne

183.000

6.846

32.888

150.112

 

 

4270

 

Zakup usług remontowych

80.000

2.045

-

82.045

4300

 

Zakup usług pozostałych

1.000

4.801

-

5.801

6050

 

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

111.000

-

11.000

100.000

710

 

 

DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA

 

29.337

-

15.000

14.377

           

71004

 

 

Plany zagospodarowania przestrzennego

29.337

-

15.000

14.377

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

29.377

-

15.000

14.377

750

 

 

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

 

 

 

1.062.523

z.wł. 998.000

z.zl. 64.523

16.310

z.wł. 16.310

z.zl.    -

-

z.wł.  

z.zl.     -

-

.z..wł. 

z.zl. 64.523

 

75023

 

 

Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)

z.wł. 940.000

z.wł. 6.000

-

946.000

 

 

6060

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych – zakup sprzętu komputerowego

-

6.000

-

6.000

 

75057

 

Promocja jednostek samorządu terytorialnego

 

-

z.wł. 8.310

-

8.310

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

-

4.310

-

4.310

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

-

4.000

-

4.000

 

75095

 

 

Pozostała działalność

12.000

2.000

-

14.000

 

 

4300

Zakup usług pozostałych – obsługa bankowa

10.000

2.000

-

12.000

751

 

 

URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY PAŃSTWOWEJ, KONTROLI I OCHRONY PRAWA ORAZ SĄDOWNICTWA

 

z.zl. 24.237

z.zl. 15.120

z.zl.     -

z.zl. 39.357

 

 

 

75107

 

Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

z.zl. 8.743

z.zl. 15.120

z.zl.     -

z.zl. 23.863

 

 

 

3030

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

-

15.120

-

15.120

801

 

 

OŚWIATA I WYCHOWANIE

 

3.378.085

152.280

106.280

3.424.085

 

80101

 

Szkoły podstawowe

 

1.958.205

46.000

106.280

1.897.925

 

 

3020

Wydatki osobowe niezliczone do wynagrodzeń

88.000

-

7.500

80.500

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

1.024.800

-

70.000

954.800

 

 

4040

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

84.951

-

6.142

78.809

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

192.790

-

13.000

179.790

 

 

4120

Składki na fundusz pracy

31.000

-

1.800

29.200

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

167.992

16.000

2.000

181.992

 

 

4260

Zakup energii

55.000

11.000

-

66.000

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

70.900

19.000

-

89.900

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fund.świadcz.socjalnych

108.610

-

5.838

102.772

 

80103

 

Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych

-

106.280

-

106.280

 

 

3020

Wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodz.

-

7.500

-

7.500

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

-

70.000

-

70.000

 

 

4040

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

-

6.142

-

6.142

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

-

13.000

-

13.000

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

-

1.800

-

1.800

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

-

2.000

-

2.000

 

 

4440

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socj.

-

5.838

-

5.838

852

 

 

POMOC SPOŁECZNA

 

 

 

819.880

z.wł. 186.430

z.zl. 633.450

143.574

z.wł. 12.582

z.zl. 130.992

-

z.wł.   -

z.zl.    -

963.454

z.wł. 764.442

z.zl. 764.442

 

85212

 

Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego

 

z.zl. 569.290

z.zl. 130.992

-

z.zl. 700.282

 

 

3110

Świadczenia społeczne

548.914

127.062

-

675.976

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

8.300

3.270

-

11.570

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

5.920

580

-

6.500

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

216

80

-

296

 

85295

 

Pozostała działalność

 

z.wł. 39.418

z.wł. 12.582

z.wł.   -

z.wł. 52.000

 

 

3110

Świadczenia społeczne

39.418

12.582

-

52.000

853

 

 

POZOSTAŁE ZADANIA W ZAKRESIE POLITYKI SPOŁECZNEJ

 

106.400

-

18.400

88.000

 

85324

 

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepeł.

 

28.400

-

18.400

10.000

 

 

4430

Różne opłaty i składki

28.400

-

18.400

10.000

854

 

 

EDUKACYJNA OPIEKA WYCHOWAWCZA

 

284.744

20.000

-

304.744

 

85401

 

Świetlice szkolne

 

225.000

20.000

-

245.000

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

105.478

10.000

-

115.478

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

8.410

2.000

-

10.410

 

 

4220

Zakup środków żywności

70.000

8.000

-

78.000

900

 

 

GOSPODARKA KOMUNALNA

I OCHRONA ŚRODOWISKA

246.000

25.000

-

271.000

 

90015

 

Oświetlenie ulic, placów i dróg

 

133.000

15.000

-

148.000

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

13.000

5.000

-

18.000

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

30.000

10.000

-

40.000

 

90095

 

Pozostała działalność

68.000

 

10.000

-

78.000

 

 

 

4010

Wynagrodzenia osobowe pracowników

21.200

6.000

-

27.200

 

 

4110

Składki na ubezpieczenia społeczne

3.400

1.200

-

4.600

 

 

4120

Składki na Fundusz Pracy

400

200

-

600

 

 

4300

Zakup usług pozostałych

32.000

2.600

-

34.600

921

 

 

KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO

 

69.480

11.000

-

80.480

 

92109

 

Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby

 

13.200

2.000

-

15.200

 

 

4210

Zakup materiałów i wyposażenia

8.460

1.800

-

10.260

 

 

4260

Zakup energii

1.540

200

-

1.740

 

92116

 

Biblioteki

51.400

9.000

-

60.400

 

 

4240

Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek

8.600

9.000

-

17.600

 

 

                                                                  Załącznik Nr 3

                                                                                                                         do uchwały Nr XXVIII/179 /05

                                                                                                                         Rady Gminy Kodrąb

                                                                                                z dnia  5 grudnia 2005r.

 

 

PLAN PO ZMIANACH

WYDATKÓW INWESTYCYJNYCH GMINY KODRĄB

na 2005 rok

 

Lp

Nazwa zadania

Inwestycyjnego

Planowane wydatki na inwestycje w 2005 r.

Zwiększe

nia

Zmniejszenia

Plan po zmianach

                            w tym:

Środki z budżetu gminy

Dotacja celowa z budżetu państwa

Kredyt bankowy

Pożyczk aWFOŚiGW

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

 1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 


9.

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

Budowa sieci wodociągowej w Józefowie dł. 3,3 km

II etap

 

Budowa sieci wodociągowej Żencin- Zalesie dł. 4,6 km

 

Budowa sieci wodociągowej w

ul. Nowej w Kodrębie

dł. 0,2 km

 

Budowa sieci wodociągowej w

ul. Słonecznej w Kodrębie dł. 0,7 km

 

Budowa kanalizacji sanitarnej w Kodrębie

dł. 4,1 km – II etap

 

Modernizacja drogi gminnej Piaszczyce (gm. Gomunice) – Kuźnica

dł. 0,8 km

 

Modernizacja ulic w Kodrębie: 22 Lipca –

750 m; Kwiatowa – 210 m

 

Modernizacja dróg wewnętrznych

w Rzejowicach: Kol. Rzejowice (od dr. pow.

nr 442 do dr. gminnej

nr 58916) – 380 m;

Rzejowice tzw. ul. Żabia

(na północ i południe od dr. krajowej) – 400 m;

Rzejowice (od dr. pow. do Borek w kier. lasu) –

250 m

 

 

 

 

2

 

 

Budowa strażnicy OSP

w Kodrębie

 

Dofinansowanie zakupu samochodu pożarniczego dla OSP Kodrąb

 

Termomodernizacja  budynków ZSzG

w Kodrębie

 

Budowa sieci wodociągowej

Józefów – Młyńczysko

 

Adaptacja budynku byłej szkoły w Lipowczycach na Centrum Turystyczno – Rekreacyjne

 

 

Dofinansowanie do zakupu samochodu dla Komisariatu Policji w Kobielach Wielkich

 

Zakup sprzętu komputerowego dla UG

 

 

 

150.000

 

 

 

 

25.000

 

 

 

15.000

 

 

 

 

23.730

 

 

 

 

871.456

 

 

 

11.000

 

 

 

 

100.000

 

 

 

 

 

 

102.000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

50.000

 

 

 

-

 

 

 

13.490

 

 

 

15.000

 

 

 

6.000

 

 

 

 

6.000

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

      -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

6.000

 

 

 

 

 

 

 

17.738

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

21.130

 

 

 

 

-

 

 

 

11.000

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

32.888

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

132.262

 

 

 

 

25.000

 

 

 

15.000

 

 

 

 

2.600

 

 

 

 

871.456

 

 

 

-

 

 

 

 

100.000

 

 

 

 

 

 

69.112

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

50.000

 

 

 

-

 

 

 

13.490

 

 

 

15.000

 

 

 

6.000

 

 

 

 

6.000

 

 

 

 

6.000

 

 

132.262

 

 

 

 

25.000

 

 

 

15.000

 

 

 

 

2.600

 

 

 

 

145.456

 

 

 

-

 

 

 

 

100.000

 

 

 

 

 

 

      69.112

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

50.000

 

 

 

-

 

 

 

13.490

 

 

 

15.000

 

 

 

6.000

 

 

 

 

6.000

 

 

 

 

6.000

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

226.000

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

 

500.000

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

         Razem:

1.388.676

6.000

82.756

1.311.920

585.920

-

226.000

500.000

 

 

 

                                                                       Załącznik Nr 4

                                                                                              do uchwały  Nr XXVIII/179 /05

                                                                                              Rady Gminy Kodrąb

                                                                                              z dnia  5 grudnia 2005r.

 

 

ZMIANY  W PLANIE  FINANSOWYM

ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY KODRĄB NA  2005 r.

 

 

Przychody -  zwiększenie planu

 

Lp.

Dział

Rozdział

Plan przed zmianami

Zwiększenie

Zmniejszenie

Plan po

zmianach

1

2

3

4

5

6

7

 

1.

 

900

Gospodarka

Komunalna

i Ochrona

Środowiska

 

 

 

1.325.507

 

 

     150.000

 

 

          -

 

 

1.475.507

 

 

90017

Zakład

Gospodarki Komunalnej

 

1.325.507

 

     150.000

 

        -

 

1.475.507

 

 

Wydatki – zwiększenie planu

 

Lp.

Dział

Rozdział

Plan przed zmianami

Zwiększenie

Zmniejszenie

Plan po

zmianach

1

2

3

4

5

6

7

 

1.

 

900

Gospodarka

Komunalna

i Ochrona

Środowiska

 

 

 

1.325.507

 

 

     150.000

 

 

          -

 

 

1.475.507

 

 

90017

Zakład

Gospodarki Komunalnej

 

1.325.507

 

     150.000

 

        -

 

1.475.507