Urząd Gminy Kodrąb informuje, że przyjmuje wnioski o wypłatę dodatku węglowego, ul.Niepodległości 7 w pokoju nr 2.
Co jest konieczne, by wypełnić wniosek o dodatek węglowy?
Należy wypełnić prosty Formularz.
Na początku wpisujemy informację do kogo kierujemy wniosek: Wójt Gminy Kodrąb.
Następnie osoba składająca wniosek powinna wpisać swoje dane, w tym imię i nazwisko, PESEL oraz adres zamieszkania.
Jeżeli w skład gospodarstwa domowego wchodzą też inne osoby, w kolejnej rubryce wpisujemy ich dane osobowe z numerem PESEL i adresem zamieszkania.
Następnie w formularzu zaznaczamy jedno, główne źródło ogrzewania węglowego, np. kocioł na paliwo stałe, koza czy piec kaflowy. Pamiętajmy - wskazane przez nas źródło ogrzewania powinno być wcześniej wpisane do lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków. Będzie to weryfikowane przez gminę na etapie rozpatrywania wniosku.
Na koniec podpisujemy oświadczenie o tym, że podane w formularzu dane są prawdziwe.
Od dnia złożenia prawidłowo wypełnionego wniosku gmina będzie miała 30 dni na wypłatę dodatku węglowego w wysokości 3 tys. zł
Wnioski oraz instrukcję jak wypełnić wniosek można pobrać poniżej w załącznikach.
Wniosek należy podpisać i zożyć osobiście w Urzędzie Gminy lub podpisać elektronicznie i przesłać za pomocą platformy ePUAP na skrzynkę Urzędu Gminy w Kodrębie pod adres /w5h742evpz/skrytka